+1 yıltelefon trafiğini kontrol eder, dosya klasör işlerini halleder, patronun randevularını toplantılarını uçak bileti alımını, organizasyonlarını v. s işleri takip eder sekreter... hoş alımlı ve temiz giyinir kendine iyi bakar, ağzı kulaklarında olur ama laubali olmaz, gözü açık ve net biridir sekreter... iş arıyorsan yardımcı olmaya çalışırım..
12 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
- +1 yıl
rica ederim... hayırlısı olsun...
Evet iş bulabilirsin neden olmasın
Sekreterlikte yapacağın şeyler şunlar
Telefonlara bakmak
Evrakları düzenlemek
Otobüs uçak bileti almak
Otel ayarlamak
Fax çekebilmek , mail gönderebilmek.
Gelen kargoları düzenlemek sahibine haber vermek.
Bunun gibi işler.
Yapabilirsin14 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler ama hiç yapmadım nasıl yapılıyor bilmiyorum alırlar mı ki deneyimsizim nasıl öğrencem :(
Soran+1 yıltşkler.
Bende sekreterlik yapıyorum 18 yaşındayım lise mezunuyum gelen telefonlara bakıyorum ve düzgün bir şekilde ifade ediyorum durumları Güler yüzlü karşılıyorum gelen misafirleri ve her sabah patronum geldiğinde hosgeldiniz diyorum alışırsın zamanla 😋😋
02 Yorumla- +1 yıl
Nerede çalışıyorsunuz biraz bilgi verir misiniz
+1 yılzorlanacağın sadece 1 ay. hadi bilemedin 2 ay olsun. sonra herşey rayına oturuyor.
en zor şeyler bile çocuk oyuncağı geliyor. hiç dert etme. elbette yapabilirsin.11 Yorumla
Soran+1 yıltşkler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Yanlış yerde soruyorsun. Genelleme olmasın sekreter deyince çocuğu erkeğin aklına sekreter p. rnosu geliyordur. sorunla ilgili bilgi istersen diyeyim emlakçı vb gibi yerlerde lise mezunu ararlar ama daha yüksek maaşla düzgün yer dersen tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik okuman gerekir
02 Yorumla
Soran+1 yıltşkler.
+1 yılBüro Yönetimi ve sekreterlik diye lisede Bölümü var bunun eğitimini almadan küçük bir yerlerde iş bulabilirsin ama zamanla kendini geliştirmen lazım bilgisayarı iyi öğrenmen ve dil eğitimi alman iyi olur
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler.
+1 yılben sekreterim korkmanı gerektiricek hiç bişey yok bir dünya belgem var benimde ama pek gerekmiyor bişey konuşman düzgün olsun yeter bide bilgisayar bilmen çok önemli tabi
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler. işe girmende etkili olmuştur belki ne belgeleri acaba?
- +1 yıl
etkili oldu tabide işe yaramadı yani genel muhasebe diksiyon bilgisayar programcılığı web tasarım falan
Ya abim adamlar mobilyacıya bile bayan eleman arıyorlar. Hatun kişi her zaman iş bulabilir. Sen İşkur'un HEM'in kurslarına falan git kendini geliştir.
02 Yorumla
Soran+1 yıltşkler o kursların pek iyi olduğunu düşünmüyordum aslında :/
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılÖn muhasebe öğrenirsen bir çok yerde yapabilirsin sekreterlik. Çünkü artık ön muhasebe bilmeyeni alan az yer var.
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim. kursuna gitsem öğrenebilir miyim ki
- +1 yıl
Öğrenirsin. Bazen kendi öğretip yetiştiren firmalar da çıkabiliyor az olsa da. Bana öylesi denk geldi, :)
bilgisayar sertifikasi al belediyelerin ucretsiz kurslari olur ya da koskep denen bisey var sertifika alip bir alanda sana is kuruyolar arastir
01 Yorumla
Soran+1 yıltşkler
+1 yılHevesin ve isteğin varsa, peşine düş.
Önce bir pc kursuna git. Pcye yabancıligin kalmasın. Sonra da sekreterlik kursu oluyor özelde ya da Halk eğitimin falan düzenlediği... oraya gidersin...
Kolay gelsin ve mutluluklar dilerim...04 Yorumla
Soran+1 yılbir işe girip para kazanmaya çalışıyorum. 18 yaş lsie mezunu en uygun işlerden olarak düşünmüştüm.
Soran+1 yıltşkler.
- +1 yıl
Rica ederim ama ilerisini de düşün derim.
Ailenin durumu ne bilmiyorum seni okutabilirler mi üniversitede. Bu mümkün gözükmüyorsa da AÖF den de olsa üniversiteyi bitir derim.
Ilerde kpss ile bir yere yerleşebilirsin. Lise mezunu olmak pek bir sey ifade etmiyor artık. Bunu biliyorsun...
Soran+1 yılevet bir iki yıl sonra... tşkler.
İlk başladığında çaya çorbaya bakarsın işi öğrenirsen exel kullanmayı falan iyice çözersen insan ilişkilerin de iyiyse yönetici asistanı olabilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yıltşkler
+1 yılsekreter gibi giyin fazla açık saçık olma ve bir gözlük tak uygun aksesuarlı ol ve işlek cadde 1ci katlara direkt gir cv bırak mutlaka biri dönüş yapıyor şehrin neresi? tavsiyede bulunurum cadde olarak
00 Yorumla
+1 yılTerbiyesiz cevaplar vermeyin demen icin erkek gibi dusunmen gerek helal olsun valla
14 Yorumla
Soran+1 yılne alaka erkek gibi düşünmek. sekreterlere genelde nasıl bakıldığını biliyoruz hepimiz:(
Soran+1 yılalttaki gibi
- +1 yıl
Brazzersin poh yemesi hep
Bir kaç sertifika almaya bak hemen. Ne kadar bilirsen o kadar şansın artar. Hatta imkanın varsa dil öğren.
02 Yorumla
Soran+1 yılpc ve sekreterlik sertifkası alsam mı
İskura git orada kursiyerlik kurslari veriliyor %80de yerlestirilirsin. Kolay gelsin kardesim.
02 Yorumla- +1 yıl
bence %100 yerleştirmeye çalışırlar bro :D:D:D:D:D
Güzelsen ve mini etek giyersen ola blirsin tabi.. secreter p. orn :/
00 YorumlaSwxsi giyinir patronla yatar saksoyu iyi bilmen lazim
01 Yorumla
Soran+1 yılanan yapmıştı da ondan mı bu kadar iyi biliyon? terbiyesizce cevaplar vermeyin in neyini anlamadın?
Gizli Üye(30-35)+1 yılagzın iyi laf yapıyosa yapamıyacagın iş yoktur
11 Yorumla
Soran+1 yıltşkler
+1 yılkırmızı gozluk mini etek
02 Yorumla
Soran+1 yıl:( ya ama düzgün cevap dedimdi :(
- +1 yıl
duzgun olanı bu dene bak ıse yaramazsa yaz :D
+1 yılguzelsen bırde sekreter olursun
00 Yorumla
+1 yılEğitim almalısın bu konu hakkında.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkürler
telef. kullanmayı bilen her bayan olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yıltşkler
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu zmanda vasıfsız isen işin zor
06 Yorumla
Soran+1 yılöyleyim.
Cevap sahibi+1 yılüniversite mezunu olanlar var. büro ve sketeterlik diye onları almak varken neden lise mezunu bir?
Soran+1 yılo da doğru. ne yapayım işe girmeye çalışıyorum ne yapsam ki :(
Cevap sahibi+1 yılsekreterlkten ziyeade bir mağazada işe başlamanızı öneririm full time çalışsanız dahi 1100 tl maaş alacaksınız ki zaten sekreterlik ile aynı ve okumanızı şiddetle öneririm. Ne olursa olsun çalışırken hemde okumaya devam edin
Soran+1 yılalırlar mı ki. sosyal fobim var oldukça zorlanıyorum :/
Cevap sahibi+1 yılalırlar neden almasınlar ki. Fobini yen herkes sen gibi başladı. Bir yerden başlaman lazım. De facto- Lcw -koton bu mağazalara başvur yaşadığın yerde yeni açılan varsa mutlaka hemen git konuş zaten eleman ihtiyacı kesinlikle vardır. Özellikle bayan alırlar çünkü kat yapmak falan bayan için ideal oluyo
Binlerce iğlan var onun için. Olursun
04 Yorumla
+1 yılözel sektör de ise metres olma ihtimali n yüksek
00 YorumlaNormal şartlarda zor
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. İşkura git :)
00 Yorumla
+1 yılKonuşmayı bil yeter
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı. Git canım gıt
01 Yorumla
Soran+1 yılsenin bütün yorum böyle salakça. hayır biz de işsiziz de senin kadar salak değiliz?
Gizli Üye(36-45)+1 yılPatrona elletir heralde
04 Yorumla
Soran+1 yılanan mı yapmıştı da biliyon terbiyesiz ahlaksız!!
Cevap sahibi+1 yılBağırma ln
Soran+1 yılne tür bir hayvansın ya
Cevap sahibi+1 yılNapayım bacım türk filmlerinde sekreterler hep elletiyordu ona istinaden dedim
Olursun:)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet
00 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar