Ygs de olmadı bende sözelden girip türkçe öğretmenliği okumak istiyorum ama atama durumu nasıl çok mu beklerim ? Orayı tercih etmem iyi mi olur ? Teşekkürler.
Cevabın nedir?
Cevapla
Formasyonu olan ya da eğitim mezunu tüm arkadaşlarım çalışıyor. Orda burada. Özel sektör, atananlar var. Türkçe öğretmenliği severek yapacaksan seç. Çünkü geleceğe nesil yetiştirecektir öğretmenler. Ben seçemem öğretmenliği. Çünkü bir alanda yetiştirsem diğer alanda kötü olan öğretmenler sinirimi bozar.
00 Yorumla
atama nerdeyse tüm öğretmenlikler de zor.
hatta tıp, hukuk, mühendislik hariç iş imkanı oldukça kısıtlı.
benim önerim içinden neyi okuyup mutlu olacaksan onu oku 1. planda parayı düşünürsen mutsuz olursun ileride113 Yorumla
Soran+1 yılBen ilahiyat istiyordum olmayacak gibi zor ihtimal o olmazsa türkçe öğretmenliği diyorum şansımı deniycem
Soran+1 yılBende öyle düsünüyorum. Peki sözelde başka güzel meslekler var mı bilgin var mı bu konuda?
Soran+1 yılEvet gastronomi guzel aslinda
Soran+1 yılHangi bölüm :D
Soran+1 yılBurdan söylersin bişey olmaz :D
Soran+1 yılBildirimlere bakmaya giriyorum sadece vaktim yok canım o yüzden :)
- +1 yıl
inada bindi canım bana mesaj atarmısın? rahatsız edersem direk engellersin olur biter çok merak ettim seni hiç hayatımda birini böyle merak etmedim fiziksel değil düşüncelerini, hayata bakış açını merak ettim.. benim zaten vaktim yok sadece sen ne cevap atacaksın diye giriyorum vizelerim var bir süre giremicem ve sana ulaşacak başka bişi yok inat etmesen keşke :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
2Cevap
Ben de Türkçe öğretmeniyim KPSS'de 85 ve üstü puan alırsan ataanma ihtimalin yüksek. Her şey senin çalışmana bakıyor.
39 Yorumla
Soran+1 yıl85 çok yüksek ben 76 yeterli diye duymuştum
Soran+1 yılZormuş ya
Soran+1 yılHaklısın bilgilendirdiğin için teşekkür ederim. Fakülte dersleri zor mu peki
Soran+1 yılYok pek bir bilgim yok aslinda
Soran+1 yılTamam teşekkür ediyorum :)
Hepsi iyi canım
01 Yorumla
Soran+1 yılBazılarında atama yok ama okuyup aç kalmak var
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Arkadaşlar türkçe öğretmenliği okumak şu an iyi mi olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar