2 yıllık moda tasarım okuyorum bu sene bitiyo. Ama 2 yıllıkla kalmak pek dogru olmaz İstanbul moda akademisi hakkında bilgisi olan var mi ? 2 yıllık ücret yurt dısı ve iş olanagı gibi ?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılbende moda tasarım okuyan arkadaşlarım var ve hepsi iş buluyor ben modelistim bende kursuna gittim ama hepimiz aynı değer ve seviyedyiz bence boşa gitmiş sayılırsın çünkü mezun olunca bir müddet sıtajyer gibi çalışıcaksın iş ölcme felan bence gerek yok
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıllıkla kalmak istemiyorum staj yaptigim yerlerde 2 yıllık okuyan kimse yoktu 4 yılı tamamlamadan işe almiyolar bile
- +1 yıl
sen uanlış düşüyünnyosun bayam sın bu sektörde bayanlar çabuk iş bulur kendini düzgün bir ihraçat yapan kurumsal firmaya girer sen istediği öğrenirsin okumana gerek kalmaz ama illede okucam diyosan boşa masraf etmiş olursun okuduktan sonra gene benim dediğim şeyleri yapıcaksın pe farkın olmucan anlıcan sen okuyup üni bitirene kadar ben çoktan modelist olurm bence vaktinide paranıda boşa harçamış olursun
+1 yılİstanbul mecıdıyekoy moda tasarımı seyyar satıcalar yapıyor artık
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin tabi
Yanarım yanarım Beykent Moda kayıtlarını kaçırmama yanarım. 2 Yıllık bir şey olmaz diyemem. Yavaş yavaş yükselebilirsin. 4 yıllığa tamamlamaya bak. Ya da bir yerlerde çalış geliştir kendini.
02 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıllığı kazanan her öğrenci gibi bende 4 yıla tamamlarim dedim ama suanda gördüğüm kadariyla öyle olmuyo :D bu arada gerçekten havaya savurucak paran varsa özele git ama şu an yarı burslu arkadaslarim mezun olma sıkıntısı yasiyorlar yani okadar cabalamalarina ragmen çoğu derslerden kaliyolar biri okulu birakti bile. Bende İstanbul aydını yuzde yuz burslu tutturmustum ama boyle seyleri duyunca iyiki gitmemisim diyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
0Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende 2 yıllık moda tasarımı okuyacağım ama üniversite konusunda çok kararsızım marmara mı daha iyi olur yoksa İstanbul'da ki diğer özel üniler mi acaba :(
01 Yorumla- +1 yıl
Okudun mu? 2 yıllık moda sonrası kazanımların neler oldu? Kalıp ve dikiş öğretiyorlar mı?
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > 2 yıllık moda tasarım okuyorum bu sene bitiyo. Ama 2 yıllıkla kalmak pek dogru olmaz İstanbul moda akademisi hakkında bilgisi olan var mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar