Ev kızıyım diye ailem ayda sadece 10 bin ₺ cep harçlığı veriyor. Faydan yok zararın olmasın, masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?

Ev kızıyım diye ailem ayda sadece 10 bin ₺ cep harçlığı veriyor. Faydan yok zararın olmasın, masraf çıkarma dediler. Haklılar mı?
Cevapla