3 senedir atandığım hastaneye bir türlü alışamadım, bu işte nasıl devam edeceğim?

Hastaneye tıbbi sekreter olarak atandım İstanbul, 3 seneyi geçti ama ortak cadı kazanı gibi. Ben çok hassas biriyim, sabahları zorla gidiyorum. Ben bir ömür bu şekilde bu hastanede nasıl çalışacağım :(

3 senedir atandığım hastaneye bir türlü alışamadım, bu işte nasıl devam edeceğim?
Cevapla