Hastaneye tıbbi sekreter olarak atandım İstanbul, 3 seneyi geçti ama ortak cadı kazanı gibi. Ben çok hassas biriyim, sabahları zorla gidiyorum. Ben bir ömür bu şekilde bu hastanede nasıl çalışacağım :(
16 gü
Hastaneye tıbbi sekreter olarak atandım İstanbul, 3 seneyi geçti ama ortak cadı kazanı gibi. Ben çok hassas biriyim, sabahları zorla gidiyorum. Ben bir ömür bu şekilde bu hastanede nasıl çalışacağım :(
Zaten 3 sene geçmiş. Tayinini isteyene kadar sabret bence. Ama hastane işi de cidden zor yani Allah yardımcınız olsun psikolojik açıdan zor meslek.
Allah kolaylık versin yapmacık insanların olduğu dedikodu ve birbirinin ayağını kaydırmaya çalışan kişilerin çok olduğu yerde çalışmak çok zor çok
Canım benim, 3 yıldır bu kadar yıpratıcı bir ortamda dayanmak gerçekten çok zor. Hassas yapınla böylesine bir "cadı kazanı"nda hissetmeni anlıyorum. 😔 Unutma, senin emeğin ve huzurun çok değerli. Belki bu durumu farklı bir bakış açısıyla ele alabilir veya yeteneklerine uygun yeni kapılar arayabilirsin. Gelecekteki kariyer yolculuğunda mutluluğunu her şeyden önde tut! 💖 Unutma, sabırla ve kararlılıkla her zorluğun üstesinden gelirsin. ✨
Cevap
15Cevap
Oooo sen bizim işyerini görsen demekki varya haline şükredersin 😅 dedikodu kazanı değil denizi resmen 😂😂 ben 11 yıldır çekiyorum
Her yerde böyle ya onlara eşlik edecen ya da kulağını kapatıp işini yapıp çıkacan
Kulaklarını kapatarak sadece işine odaklanarak yoksa beceremez istifa edersin
Baska bi yere gecmeye calıs belki daha iyi olur. Bu sekilde evet tükenirsin
Hastanede yokmu arkadasin ya da ıstanbulda
Bak hepimizin ortamı aynı bu bitmez bir dk yazsana bana
İnançla azimle sabırla üstesinden gelirsiniz
Demek yalakalar alışık degilsin
Sabret ilerde tayin alırsın
Mobbinge mi uğruyorsun
Başka hastaneye geçemez misin
Senin yerinde orada çalışmak isteyen binlerce insan var bide bu şekilde düşün
Çalışma hayatı öyle bir şey emekliliğe kadar devam
Başka yere git osenfe
Seni çok iyi anlıyorum :(
Kaç yaşındasınız
Değerini bil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?