Tıp fakültesini bırakıp pilotluk için tekrar YKS'ye girmek mantıklı mı?

Geçen sene tıp fakültesini bıraktım. Çünkü istediğim meslek değildi. Pilot olmak için bu sene bir daha YKS'ye gireceğim. Bilmiyorum iyi mi yapıyorum.

Tıp fakültesini bırakıp pilotluk için tekrar YKS'ye girmek mantıklı mı?
Cevapla