Merhaba
Yurtdışında tıp ikinci sınıfım ve çok zorlanıyorum. Zaten birinci sınıfı tekrarlamıştım. Dersleri 100% bilmek için cidden geceleri bile uyumamak gerekiyor ancak öyle olur, daha 3 yıl böyle gidecek bende bıktım böyle hayat mı olur depresyona girdim yani.
Ilgimi çok çeken bir alan var hemde maaşı da gerçekten çok yüksek. Pilotluk düşünüyorum, 2 yıl sürüyor, bir yıl ders bir yıl pratik, çok masraflı ama bir yoluna bakacağım. Önerirmisiniz?
Yurtdışında tıp ikinci sınıfım ve çok zorlanıyorum. Zaten birinci sınıfı tekrarlamıştım. Dersleri 100% bilmek için cidden geceleri bile uyumamak gerekiyor ancak öyle olur, daha 3 yıl böyle gidecek bende bıktım böyle hayat mı olur depresyona girdim yani.
Ilgimi çok çeken bir alan var hemde maaşı da gerçekten çok yüksek. Pilotluk düşünüyorum, 2 yıl sürüyor, bir yıl ders bir yıl pratik, çok masraflı ama bir yoluna bakacağım. Önerirmisiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer