Tıptan pilotluğa geçmek istiyorum, iyi bir fikir mi?

Merhaba
Yurtdışında tıp ikinci sınıfım ve çok zorlanıyorum. Zaten birinci sınıfı tekrarlamıştım. Dersleri 100% bilmek için cidden geceleri bile uyumamak gerekiyor ancak öyle olur, daha 3 yıl böyle gidecek bende bıktım böyle hayat mı olur depresyona girdim yani.
Ilgimi çok çeken bir alan var hemde maaşı da gerçekten çok yüksek. Pilotluk düşünüyorum, 2 yıl sürüyor, bir yıl ders bir yıl pratik, çok masraflı ama bir yoluna bakacağım. Önerirmisiniz?
Tıptan pilotluğa geçmek istiyorum, iyi bir fikir mi?
Cevapla