Eğitim sisteminden memnun musunuz? Ne gibi değişilik yapmak isterdiniz?

Eğitim sisteminden memnun musunuz ne gibi değişiklikler yapmak isterdiniz ya da baştan aşağı mı değiştirmek istersiniz? Adaletli buluyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Normal el yazısı yazarak PTT'den de gönderebilirsiniz. Ben şu an bu uygulamayı yaymaya çalışıyorum herkes göndermeli. İnternetten de olur. Çevrenizdekilere de söyleyin lütfen ve şu linki güncelleme yaparak paylaşırsan herkes faydalansın. www.tccb.gov.tr/.../
Eğitim sisteminden memnun musunuz? Ne gibi değişilik yapmak isterdiniz?
Cevapla