24 yaşında bir kadının hala iş deneyimi olmaması kötü müdür?

Hayatım boyunca hep çalışkan bir öğrenciydim, iyi bir yerde iyi bir bölümde okudum, iyi bir ortalamayla mezun oldum ama düzgün maaş veren yerler deneyimli eleman istiyor ve açıkçası ailem beni hep başarılı gördüğü için onları hayal kırıklığına uğratmış hissediyorum, düşük maaşa razı gelmeyi de kendime yediremiyorum. Sizce iş aramaya devam mı etmeliyim yoksa düşük maaşlı bir işe girip en azından aileme yük olmadan yaşamaya mı başlamalıyım?
24 yaşında bir kadının hala iş deneyimi olmaması kötü müdür?
Cevapla