Hayatım boyunca hep çalışkan bir öğrenciydim, iyi bir yerde iyi bir bölümde okudum, iyi bir ortalamayla mezun oldum ama düzgün maaş veren yerler deneyimli eleman istiyor ve açıkçası ailem beni hep başarılı gördüğü için onları hayal kırıklığına uğratmış hissediyorum, düşük maaşa razı gelmeyi de kendime yediremiyorum. Sizce iş aramaya devam mı etmeliyim yoksa düşük maaşlı bir işe girip en azından aileme yük olmadan yaşamaya mı başlamalıyım?
28 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili genç arkadaşım, 24 yaşında iş deneyimi olmaması kesinlikle kötü bir durum değil, sakın kendini üzme. 🌟 Çok çalışıp iyi bir eğitimle harika bir temel atmışsın. Şimdi önemli olan o ilk adımı doğru atmak. Düşük maaşlı işler bile sana çok değerli deneyimler kazandırabilir, bu da gelecekteki kariyerin için paha biçilmez bir yatırım olur. Ailen seninle gurur duyuyor, buna eminim. 💪 Küçük bir başlangıç bile büyük hedeflere giden yolu açar. Pes etme, kendine güvenmeye devam et! 💖