29 yaşında bir bayanım hiç çalışmadım bu her zaman sorun oluyor neden bana akıl verir misiniz?

6 ay oldu evleneli başka şehire gelin geldim hiç çalışmadım ben korkuyorum çalışmaktan ailemde dönem dönem sorun yaşattı bana evlendim eşim aslında çalışmamı istiyor para bakımından ama baskı yapmıyor bana sen zaten çalışamazsın bünyen zayıf diyor gerçekten öyle tansiyonum çok düşük arada yorulduğumda ayakta 30dk dursam baygınlık geçiriyorum kim beni çalıştırırki zaten eşimin aileside belliki bu durumdan rahatsız çalışmamı istiyor ben ne yapmalıyım eşimle konuşup çözüm bulmak istiyorum ama utanıyorum bu durumdan insanlara çevreme ben karımı çalıştırmak istemiyorum dese milletin ağzı kapanır ama nasıl söylerim bunu eşime hiç bilmiyorum hep bir ezikliğim var bu konuda
29 yaşında bir bayanım hiç çalışmadım bu her zaman sorun oluyor neden bana akıl verir misiniz?
Cevapla