Ciddi düşündüğüm birisi vardı çalışmak istemiyormuş (tabi tercihi), bende tek taraflı birinin çalışmasının ne gibi problemler çıkaracağını söyledim ekonomik sıkıntı vs çünkü normal memur maaşından fazla almıyorum
Böyle bir ilişki içinde olsanız ne düşünürsünüz?
Böyle bir ilişki içinde olsanız ne düşünürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kadinin meslegi varsa ve atanmissa tabikide calismali sahsen ben atanirsam calismayi cok istiyorum mesleğimi yapmayi ama atanamiyor gidip alakasiz islerde calisiyor bence olmaz erkek yetemiyormu karisina bakmaya o zaman evlenmesin ha bazi dönemler olur cok sıkışık olursun karinda calisir yardimci olur ama yok git orada burada çalış diye kadina zorlama yapılamaz
Erkek yemiyor mu diye olay yok sonuçta 2 kişi evleniyor her şey ortak (maaş, ev işleri yemek vs) yıl 2024 olmuş 90 karda değiliz herkes lüks ve konforlu yaşmak istiyor doğal olarak.
Ailede iki tarafta taşın altına eline koymalı çocuk vs olunca ayrı tabi
*erkek yetmiyor mu sorry
Ben erkek olsaydim karimi markette cafede calistirmazdim ona bakamiycak kadar da kazanamicakmsam zaten evlenmezdim ben kadin hic calismasin demiyorum meslegi varsa zaten calissin
Mesleği varsa tabi yapsın ona laf yok lakin yoksa
Markette vs çalışmayıp ne yapacak orada çalışan kadın arkadaşlarımız alın teri ile para kazanarak hatamı yapıyor çok saçma, erkek eşine her zaman bakabilir sorun o değil asıl mesele daha rahat yaşam koşulları sorun sonuçta 2 tarafta birbiri ile evleniyor.
Ben 100 bin de alsam eşimin ayakları üstünde durmasını isterim tabi benim görüşüm yorum için teşekkürler:)
Bana düzgün rahat bir iş bulursa olabilir ama yorucu ve ücreti az bir işte calisacaksam evlenmem daha iyi. Babam bana bakar
Markette kasiyerlik vs olur bulunabilecek iş😂
Markette asla çalışmam.
Şimdi şöyle mesleği varsa tabiki onu yapsın ama yoksa mecbur hayat bu:)
Ben hariç buraya girmiycem artık ihrenclsiniz yemin ederm
Sebep ne iğrenç pardon
oyle seylere kafa yorma sen abisi
Aynen geçim sıkıntısı olunca yorarım abisi