2 yıllık Tarım mezunuyum ama hiç çalışmadım o işte. Boşandıktan sonra sudan çıkmış balığa dönüyor insan. İş de beğenemiyorum açıkçası. Ne iş yapacağımı bilmiyorum fikir verir misiniz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBir yerden başlamanız gerek. Hayat dinamik bir süreç ve tabiki bu hayatta yaşama koşullarını, idame ettirmeyi sağlamakta kendi elimizde. İlk etapta kendinize en yakın gördüğünüz, ilgi duyduğunuz bir alandan cüzi miktarlarda da olsa deneyim kazanmak adına tercihte bulunabilirsiniz. Hepsini tümden reddetmekten ise inanın daha iyi hissedeceksiniz somut kazanç gördukçe maddi ve manevi anlamda. Kendi ve zor da olsa kazanılanlar, başarılar daha tatlı olur. Emeğin adaleti vardır.🌸
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılArkadaşımın annesi bir gün kocasının kıskançlıklarından tepesi attığı için kendine pizzacıda iş bulmuştu ve bir akrabasında kalmaya başlamıştı. Kendi ayaklarının üstünde duracaktı sözde:) Belki o zamanlar 45 yaşlarındaydı tam hatırlayamıyorum ama o zamana kadar o da hiç çalışmamıştı. Arkadaşım o kadar üzülüyordu ki annesi evden gitti diye. Ona dedim ki hiç üzülme, 45 küsür yaşına kadar çalışmamış kadın bu saatten sonra çalışamaz , iş yorgunluğuna 2 hafta bile dayanamaz geri gelir eve merak etme demiştim. Dediğim gibi kadın dayanamayıp 2 haftaya eve döndü. Yanlış anlamayın sizi incitmek istemiyorum ama 40 yaşına kadar hiçbir işte çalışmamış kadın bu saatten sonra çalışamaz. Bence siz de bunun farkındasınız ki iş beğenmiyorsunuz. Yoksa çalışmak isteyene marketten , çocuk bakımına kadar yapılacak bir dünya iş var. Zaten şimdi öğretmenler bile markette kasiyer ne yazık ki.
10 Yorumla
Bir dil öğrenip yayınevleri ile anlaşarak çevirmenlik yapabilirsin eğer evden çalışmak istersen, evden çalışmak istemezsen de turist rehberliği ya da dil sertifikası çıkartıp, halk eğitim aracılığıyla kurs açabilirsin. Bunların üçü de çok zahmetsiz ve eğlenceli işler, yalnızca bir dil öğrenmen yeterli bu konuda. Ayrıca bu üçü bir araya gelse bile, bir bulaşık yıkamaktan çok daha az zahmetli ve daha az yorucular emin ol. Ayrıca da her üçünün maaşı da birleşince çok iyi para ediyor. Üçünü aynı anda yapabilirsen aylık her birisinden 25 bin mis gibi 75 bin paran cepte oluyor, ayrıca mesela diyelim ki çoook uzun bir makale çevirsen alacağın para daha da fazla oluyor. Hem turistlerle hayatı yaşıyorsun geziyorsun, yiyorsun içiyorsun, hem de hayatın mükemmel oluyor. Kesinlikle bu senin için en iyi şey olacaktır.
01 Yorumla- 1 yıl
Merhaba kardeş. 30 yaşındayım ve orta seviye İngilizce'm var. Dile karşı ilgim var. Bu saydıklarını yapmayı ben de düşündüm fakat okuduğum yorumlarda tercümanlık, özellikle de sadece bir dil bilmenin yeterli olmayacağı falan filan yazılıyordu. Hâliyle soğudum. Bu işe cânı gönülden girmek istiyorum açıkçası.
Ne dersin bu konu hakkında?
1 yılNe iş yaparsan yap; yaptığın işi sevmeye bak. Hangi işe girersen gir ilk 15-20 gün nefret eder zorlanır ve kendini bu işi yapamadığına ikna edersin.
Ama bilmen gereken şey; bir şeyden kurtulmanın tek yolu; o şeyi/işi öğrenmek.
O yüzden kendini sık biraz. Baktın sana göre değil bırakır gidersin.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
47
Cevap
96Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÖncelikle iş beğenmeme sorununu bir şekilde aşmanız lazım yoksa çok zor olur bir işe girmeniz...
10 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılbence kafeler de
00 Yorumla
1 yılBir kadının çalışma hayatını bırakmaması gerektiği birkez daha anlaşılıyor. Her kız bunu kulağına küpe edinmeli. Bende evlenince bırakmıştım çalışmayı maalesef. Ayrılınca ve enflasyonun kabus gibi olduğu döneme gelince çalışıp geçinmek, para biriktirmek hayal oldu. iyi ki bekarken kazandığımı biriktirmiş te bir ev almışım diyorum. Siz evden yapabileceğiniz iş kolları düşünün. Vaktiniz oldukça mesleki kurslara gidin ve edindiğiniz bir çok yeti size kazanç olarak dönecektir. Birkaç fikirle başlarsınız sonra kendinizi kesfettikce ürün yelpazeniz çoğalır. Dilerim yolunda gider hersey bundan sonra
40 Yorumla
1 yılDurumunuza üzüldüm. Öncelikle kendi alanınızda küçük bir güncelleme araştırması yapabilirsiniz. Evde kabiliyetlerinizi değerlendirerek üretkenlik oluşturup satış yapabilirsiniz. Burada bir uyarıda bulunmak istiyorum. Sosyal medyada paketleme vb adı altında iş imkanları olan profiller var onların hepsi dolandırıcı. Tekefonunuzdan işkur a başvuru yapabilirsiniz. Emin olun , öyle işler varki kazancı çok güzel çalışacak insan bulamıyoruz diyorlar. Mesela geçen haftalarda tır ehliyeti almak için eğitimde olan bir kadın görmüştüm. Burada şehiriçi otobüs şöförleri var mesela ya da tramvay makinistleri var. Geçici olarak market tarzı yerlerde çalışabilirsiniz. Hatta bu konuda tarım krediyi tavsiye ederim arka planında özellikle tarıma dayalı kurumsal işletmeler olduğu için onlara atlama imkanında olabilir. En sağlıklısı evde bir ortam oluşturmak. Aklıma şimdilik bunlar geldi.
00 Yorumla
1 yılSonra da bana kızıyorlar kadınlar en baştan beri çalışmalı erkeğin desteğiyle yaşamamalı hep paraları olmalı dediğimde. Ne demek efendim erkek o desteği isteyerek yaparmış da bu onun karısıymış da. İşte kadın boşanınca durum böyle oluyor. Ne yazık ki. En baştan beri çalışsaydı arkasında parası olurdu belki. ( baştan beri çalıştığı halde elinden zorla parasını alan adamlar var ona da bir şey diyemiyorum o ayrı)
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSana bu yaştan sonra olacak işleri sürekli alımın olduğu ilan süreklilik olsam işleri söyleyeyim ama senin için bunlar da çok zor olacak bence çünkü çalışma tecrüben hatta isteğin yok verdiğin cevaplara göre. Marketler, kargo şirketleri bulaşık, temizlik, çocuk ve yaşlı bakımı gibi işler, birde güvenlik işine giriyor herkes seç beğen al tabii bunun için önce ehliyet gibi onun da eğitimimi alman lazım
29 Yorumla
Soran1 yılEvet bet işler bana göre değil aynen
Cevap sahibi1 yılO zaman sana göre olacak bir iş zor, seni anlıyorum ama ilan sürekliliği olan işler bunlar, hem tecrübe yok hem yaşı sorun ederler tüm sektörleri bilen biri olarak söylüyorum başka iş bulamazsın kolay kolay
Soran1 yılGüvenlik bu yaştan sonra olur mu sence? Boyum da 160. Ve güvenlik için kursa gitmek şart mı?
Cevap sahibi1 yılŞart hatta kurs da yetmez kimlik çıkarman lazım ehliyet gibi onunda süreci ve maddi boyutu var, kursta sadece sertifika alırsın ama bu çalışmak için yetmez kimlik kartı çıkartman lazım o olmadan çalışilmaz
Soran1 yılKimlik kartını araştırmıştım o yüzden sordum. Hatta kimlik daha ucuz diye biliyorum da kurslar pahalıymış
Cevap sahibi1 yılKurs olmadan yani kurs demek sertifika demek yazılı sınav sonunda alacağın belge dernek bu olmadan zaten kimlik çıkaramazsin. Yazılı sınavı geçip direksiyon sınavına hak kazanmak gibi düşün. O direksiyon sınavı olmadan ehliyet alamaz trafiğe çıkamazsın aynı bu mantık. Yani sertifika seni kimlik kartı olmadan işe aldırmaz kimse kimlik kartı olmayan kişiyi işe almaz, kimlik kartı alabilmenin ilk yolu da sertifika almak kurs sonunda yazılı sınavda tabii başarılı olup, aynı ehliyet mantığı, yazılı sınavda kalırsan zaten sertifika alamaz, sertifika olmazsa kimlik çıkaramazsin. Ayrıca kimlik de 5 yılda bir yenilenir yine sınava girerek süresi vardır. Pahalı konusuna gelince kimlik çıkarmak daha pahalıdır aynı ehliyet almak için kurs ücretinden trafiğe vereceğin para gibi. Mantık ehliyet ile aynı bana git
Cevap sahibi1 yılBana göre
Soran1 yılAnladım. Güvenlik de elendi o zaman 😂 teşekkür ederim bilgiler için
Cevap sahibi1 yılNeden eledin başka iş bulamazsın bunlardan başka sana uygun, yaş konusu karşına çıkarırlar ve tecrübe de sıkıntı yaparlar
1 yılYapay zeka ile içerik üretimi.
Önce ChatGPT öğren.
Sonra bir YouTube kanalı aç.
Capcut kullanmayı öğren.
Belirlediğin konularda ChatGPT'ye prompt yazdır.
O promptları 500'er kelimleik paragraflara çevir.
Konuyla alakalı fotoğraf ve videoları Capcut ile slayt haline getir.
500'er kelimeye böldüğün paragrafları Capcut ile metin okuma kısmından seslendirme yap.
YouTube videoların hazır.
Aynı konular üzerine yine ChatGPT kullanarak e-kitap yazdır. ChatGPT ile e-kitap bile yazabilirsin.
YouTube kanalı dışında da yine YouTube'da paylaştığın videolardan kısa (maks 60 saniye) bölümler kes ve tanıtım amaçlı olarak Instagram ve TikTok gibi mecralarda paylaş.
Kitlen büyüdükçe e-kitap satabileceğin bir kitle de edinmiş olacaksın.00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 501 cevap paylaştı. Hic bir iş 4 4lük değildir! Iş zor ve yoğun veya iş arkadaslarin tuhaf ola bilir sen ise ihtiyacindan dolayi kendini geliştirip tuhafliklari görmemezlikten geleceksin ve yoğunluk ise hayat mücadele deyip calişacaksin... zorluklar kolayliklara kapi acar... zamanla daha kolay ve güzellikler karsilar seni ama hemen herseyi bekleme
00 Yorumla
1 yılBoşuna dememişler kızlar okuyun sonra boşanmalarla ayrılmalarla attan düşmüş eşeğe dönmeyin diye ablacığım öncelikle geçmiş olmuş benim teyzem 50 küsür yaşında yaşlı, hasta filan bakıyor bir yere bağlı kadın nereye gönderirse gidiyor gittiği yerlerde de kalıyor kaç günlük iş belli olmuyor ama günlük bin tl alıyor şuanda
04 Yorumla- 1 yıl
Günü birlik işler bunlar öyle ssk filan yok mesela birisi 5 günlüğüne hastanede refakatci arıyor ya da işte 1 aylığına kendine baktıracak o şekilde zaten yemek yol vs masrafı yok o yüzden
- 1 yıl
firma yönlendirmesini tercih etmesi sadece güvenlik acısından firma ekstra ücret alıyor ilan açtıran kişiden
- 1 yıl
mesela ben birini tutmak istiyorum firmaya ekstra para ödüyorum aracı olduğu için
1 yılYanlış anlmayin beni hiç çalışmamış biri sabit bı işte calismaz ve tecrübelerime dayqnarak söylüyorum muhtemelen orta gelirin bı tık üstünde bı yaşam tarzın var bir işte calisa bileceğinizi sanmıyorum ama tabiki size eylenceli gelebilecek aktiviteler var hem eylenip hemde para kazana bilirsiniz ama sabah 8 akşam 5 calisamasiniz sizin yapınıza aykırı
11 Yorumla- 1 yıl
Ben sizin çalışmaya ihtiyacınız olduğunu da düşünmüyorum sadece etrafınızdaki lerden ya da kendinizi biseylere vermek istediğiniz için çalışmak isteğinizi dusunuyorum
Maddi durumunuza göre değişir. Karakterinize göre değişir. Yerel dukkanlarda vs çalışabilirsiniz. Yemek yapabilirsiniz küçük isletmelerde. Halk eğitim merkezinden cocuk gelisim sertifika alıp anaokulunda yardımcı teyze olaral çalışabilirsiniz.
10 Yorumlaİnsanlar zorda kaldığında iş seçmeden olabilecek her işi yapmaya çalışıyorlar.
Orta yaşta olan bir çok Kadın işyerlerinde Ofislerde Çay elemanı gibi işlerde çalışıyor. Deneyim gerekmediği için genelde de tanıdık vasıtasıyla işe giriyorlar.00 Yorumla2 yıllık tarım bitirmişsin belkide açık öğretim tarım hakkında bilgin ne kadar var meçhul o işi yapamam bu işi yapamam boş ver al nafakanı yat yok yorumlardan yanlış anladıysam da bilgin varsa tarım ilacı gübresi vs satan bir dükkan aç imkanın varsa.
01 Yorumla
Soran1 yılNafaka almıyorum
1 yılBen 30 yaşındayım evlenmedim. Öğretmenim edebiyat öğretmeniyim ben iş bulamıyorum. Sen hiç iş bulamazsın.
20 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 641 cevap paylaştı.
1 yılİş hayatına geç atılmak zor olacak ama bu konuda seçici olmayacaksın şu saatten sonra sekreterlik bak garsonluk bak yapabileceğine inandığın işlere bak daha iyi iş bulursan çıkar gidersin ☺️
00 Yorumla
1 yılEğer kilolu iseniz restoran açılışlarında önünüze döner koyduklarında dip şibidi şarkısı eşliğinde göbek sallama işi var acayip para var o işte ama iyi göbek sallamak lazım 😂
00 YorumlaBu yaşta ve tecrübesiz birine kimse gidip de üst düzey bir pozisyon vermez en dipten asgari ücretten başliyacaksınız. Veya YouTube vs açıp yemek, örgü videoları çekebilirsiniz.
00 Yorumla
1 yılTekstil fabrikasına görebilirsin sadece küçük çaplı getir göturler yaparsın ya da cebinde para varsa birazcık yaklaşık 5000 TL özel güvenlik eğitimi alıp kart çıkartıp is bulabilirsin çok rahat bir iş olmazsa bulaşıkçı arıyorlar lokantalar Felan oda olmazsa temizlik görevlisi olarak bir otele girebilirsin
03 Yorumla- 1 yıl
Tekstili de yapamaz. Benim annem tecrübeli 20 yıldır falan çalışıyor. Hatta daha fazla. 49 yaşında şu an. Onu bile yaşlılıktan almayacaklar tecrübeli olmasa. Tecrübeli olursanız rahat girersiniz. Yoksa kalırsın ortada.
- 1 yıl
@Dhsiksndbd niye almasınlar canım benim çalıştığım kafede 70 yaşında tavacı vardı
- 1 yıl
Valla tekstilden tekstile değişiyor o zaman bazılarında tecrübeli değilsen veya genç değilsen almazlar ama soru soran kişi de yorumlarda iş beğenmiyor zaten tartışmaya gerek yok
Kendi işini kendin kurabilirsin, yemek vs yaparsın büyük yerlere götürürsün misal fazla fazla, paran birikirse de kendi iş yerini kurar lokanta açarsın.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılYorumlara baktım da sen ne istiyorsun acaba onu yapamam bunu yapamam o zaman otur evinde bir şey yapma
03 Yorumla
Soran1 yılSana ne
- 1 yıl
Bir de artislik yapmak haaa senin niye boşandığın belli oldu o çocuklara çok üzüldüm senin gibi anneleri oldugu icin
- 1 yıl
Senden zaten hic bir halt olmaz
1 yılTarım olan bir şehire gidip mezun oldugun mesleği yapabilirsin. Cidden iyi de kazanirsin
14 Yorumla
Soran1 yılNe gibi mesela yetiştiricilik mi?
- 1 yıl
Danışmanlık olabilir. Kadın çiftçi destekleme var. Hibe VS alıp yetistiricilik falan yapabilirsiniz
Soran1 yılÇok uzun iş biliyor musun.. Bu yaştan sonra yorgunum artık
- 1 yıl
Sizi anlıyorum ama bu şekilde düşünerek daha çok kendinizi kapatırsınız
Asil hayat 40ta başlıyor inan bana
Bak peygamberlikler bile 40tan sonra verilmiş
Pes etmek yok mücadele devam
1 yılşu durumda bile derleşmek istermisin diye fırsat kolluyan abazalarımız
20 Yorumla
1 yılÇalışma tecruben yoksa iş zor bulursun birde iş secmekten bahsediyorsun dua et bulaşıkçı falan alsinlar
00 YorumlaÖncelikle nafaka ile geçim mümkün müdür? Buna bakınız. Mümkün olmadığı durumlarda mekan değiştirin.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılMarketlerde birsürü 4 yıllık üniversite mezunları çalışıyor. Onların canı yok mu?
Rahat geldiği için yıllarca koca desteğiyle yaşamanın sonucu bu. Tembellik ve akıl fukaralığının özellikle yurdum kadınlarında çok rastlanan tipik sonucu bu.00 Yorumla
1 yılFabrikalar belli yaşa kadar almıyor. Kpss girme imkanın varsa dene. ya da kendine göre el yatkınlığına göre bir şeyler yap
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSoruyu okuyunca kalbim sıkıştı bende şu an 30;yaşındayım hep atanmak için kpss falan çalıştım nasip olmadı bir türlü evlenemedim hiç kaderim seninle aynı geçen kpss girdim açıklandı yine düşük geldi kafayı yicem napacam bennn
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKpss girecekmisin pazar gunki sinava
Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. İş beğenemiyorsan ya ailenin evinde oturacaksın ya da evleneceksin biz ne yapabiliriz sana gir fabrikaya çalış desek burun kıvırcaksın.
00 Yorumla
1 yılEvliysen kocanın başının etini yemekle çalış. Bekarsan kendine bi koca bul onun bsşının etini yemekle çalış. Napcan çalışıp
00 Yorumlaİş aciliyetiniz varsa sekreterlik için ilanlar genelde çok oluyor başvurduğunuz yerin kurumsal bir yer olmasına dikkat etmenizde de fayda var
00 Yorumla
1 yılYapmaktan keyif aldığın, satış yapabileceğini düşündüğün herhangi bir yeteneğin varsa ordan yürüyebilirsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılOkuduğun bölümle ancak köyünde sera kurarsın. Öyle bir imkanın varsa git köyüne. Diker satarsın
14 Yorumla
Soran1 yılKöyüm yok
Cevap sahibi1 yılNeden boşandıniz. Yemek şirketlerine öğrenci yurtlarına yemek yapmak için girebilirsin. Bizim bı tanıdık girmiş yaptığı yemeği zor yedim yani mükemmel olmaya gerek yok
Soran1 yılAşçılık olabilir güzel yemek yapıyorum. Ama onlar da tecrübe istiyor. Yine de sorarım güzel fikir
Cevap sahibi1 yılDedim ya önceden başka bir işte çalışan adam gitmiş girmiş öğrenci yurduna. Yaptigi pilavı zor yedim ne tecrübesi
- Eğitim & Kariyer konusunda 393 cevap paylaştı.
1 yılbu yastan sonra her ıste calısamassın memur olma sansında yok ama zıraat ıle ılgılı kendıne guvenıyorsan danısmanlık yapabılırsın ya da bır sırkette zıraat muhendısı olarak calısabılırsın bunun ıcın ıs ılanlarına bakman lazım
02 Yorumla
Soran1 yılMerkezi atamada yaş şartı yok ama çok iyi çalışmak lazım. En az 86 falan atama puanları..
- 1 yıl
dene sansını olmadı ozel bır sırkette muhandıslık yaparsın bazı ısletmelerde dıplomalı personel ıstıyorlar
yaşamak için iş beyenmemezlik yapılmaz kimse havadan parada vermez
10 YorumlaBence kendin neyi yapıp neyi yapmayacağını bilmen lazım kendine güven gerisi gelir
00 Yorumla
1 yılKafamda bir iş varda yapabilinmi bikmiyorum ama burada çıkarım yok benim :(
00 YorumlaSen ne yapmak istiyorsun kendi meziyetlerini bul on göre haraket et bence en güzeli böylesi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÖncelikle ihtıyacı olan calışır demek ki senin yok keyfin yerınde umursamıyorsun bu zamandan sonra yorma kendini bence çünkü yeni başlarsan cabuk yorulma bıkma ihtımalin var bence iş begenmemezlik degil kadınlar çabuk çöker dayanamaz yorgunluga her insanın yapısı bır degıldir çocuğun varsa ona bak yoksa namazına ibadetine bak.
00 Yorumla
1 yılTarım işi bildiğim kadarıyla güzel meslek devlete sırtını yaslayamıyor musunuz
00 YorumlaMezun oldugun zamanlarda baya boş alanlar varmıştır. Şimdi neredeyse kadrolar doldu.
00 YorumlaYani çevren varsa istersen butik tarzı evden satış yapabilirsin. Çanta, şal, aksesuar tarzı
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 367 cevap paylaştı. İlgin varsa aşçılık olabilir veya garsonluk mağaza satış danışmanı aklıma gelenler bunlar sadece
00 Yorumla
1 yıl2. Bolum pkiyabilirsin abla sonra onlisans bi bolum sonra kpss ye girip atanirsin
01 Yorumla- 1 yıl
2. Bolum puansiz oluyor.
1 yılÖnlisans kpss ile sizin alanda atama olduğunu sanıyorum.
00 YorumlaTarım işlerinden anlıyorsan oraya ağırlık ver çalışmadan çekinme alışıyorsun
00 YorumlaA101 BİM gibi marketlere başvur abla. Sana en rahatı onlar olur.
00 YorumlaNe tür işler yapmaya yatkın olduğunuzu düşünüyorsunuz?
00 Yorumla
1 yıl4 yıla tamamlayıp ziraat mühendisi ol çalış ofislerde
00 YorumlaMezun olduğun bölüm ile ilgili çalışmak zorunda değilsin. Yaş ilerledikçe iş bulmak da zorlaşır eğer tecrübe yok ise... Sevebileceğin bir işkolu seçebilirsin,
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKadınlar is konusunda fazla korkuya kapılmalarına girmelerine gerek yok kadın olduğunuz icin size en basit işleri verirler korkmayın o yüzden
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 3b cevap paylaştı. Ben de 35 yaşındayım hiç çalışamadım mesleğim de yok ne yapacağım bilmiyorum hayata çok geç kaldım
03 Yorumla- 1 yıl
35'te okula temizlikçi olarak falan alırlar.
- 1 yıl
Benim babam emekli olmasına rağmen bekçilik yapıyor özelde önceden de ziraatta çay ocağında bakıyordu sende bulursun erkeksin galiba erkeksen bulman daha kolay en kötü fabrikaya inşaata girersin İstanbul gibi bir yerde tonla ilan var bulursun illaki tekstil de soru sorana olur da nazlanmayacaksın o iş beğenmiyor anladığım kadarı ile asgari ücret alırsın ama bu işlerde veya 20 bin falan belki çalışma saatlerine göre ayarlarlar eğer lise okuduysan güzel olur üni okursun hemen mesleğini alırsın
- Eğitim & Kariyer konusunda 326 cevap paylaştı.
1 yılAllah kolaylık versin ne diyeyim ki muhtaclik durumuna bakar iş seçme olayın
00 Yorumla
1 yılBenim 50 yaşında ki halam vinç operatörü tabi o normalde öğretmendi boşandı vinç operatörü oldu isteyen herkes yapıyor birşeyler de 40 yaşına kadar hiç çalışmadıysaniz zor olur çalışmak yavaş yavaş deneyin birşeyler
00 Yorumla
1 yılÇalışmadan da fırsatlar var Bir haftada internetten üzerinden anketler doldurarak 4300 kazandım kesinlikle tavsiye ederim ref: 146748 bu referans ile girersen 0.10$ ile başlarsın
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılValla temizlik yapabilirsin iyi para var onda evlere temizlik
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılVasıfsız kadın eleman arayan fabrikalar oluyor öyle yerlere girebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılElin lezzetliyse instagramdan hesap aç ev yemekleri yapıp sat
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBölümünle ilgili detaylı bilgim yok. Çalışma alanları hakkında bilgin var mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende 28 yasindayim is yik kensinisimi kurmak istiyorum isterseniz ortak kuralim
00 Yorumla
1 yılTekstil işine girebilirsin yorgunum diyorsun ya oturduğun yerden iş yapacaksın
00 Yorumla- Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer