Abi ben biyoloji bölümü bitirip mikrobiyoloji alanında yüksek lisans yaptım KPSS'den 92 alabildim ama atanamadım. Sonra kriminoloji alanında yüksek lisans yaptım ve tekrardan KPSS'ye girdim ve 87 aldım polis olayım bari kriminoloji alanında çalışırım dedim.
Polis okulunda nokta atamalar, müdürler, komiserler gelip mülakat yapıyor. Dedim YDS puanım 83 ve 2 farklı alanda yüksek lisans yaptım hatta biri direkt kriminoloji alanında.
Abi koskoca okulda tek biyolog benim. Bizim okuldan 5 kişi aldılar ama beni almadılar. İstifa edip köye gidip baba mesleği çiftçilik yapacağım. Asaletim tasdik olsun yani stajyer polis memurluğundan asil polis memuru olayım bırakacağım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer