Bu ülkede neden hak ettiğimiz yerlere gelemiyoruz?

Abi ben biyoloji bölümü bitirip mikrobiyoloji alanında yüksek lisans yaptım KPSS'den 92 alabildim ama atanamadım. Sonra kriminoloji alanında yüksek lisans yaptım ve tekrardan KPSS'ye girdim ve 87 aldım polis olayım bari kriminoloji alanında çalışırım dedim.

Polis okulunda nokta atamalar, müdürler, komiserler gelip mülakat yapıyor. Dedim YDS puanım 83 ve 2 farklı alanda yüksek lisans yaptım hatta biri direkt kriminoloji alanında.

Abi koskoca okulda tek biyolog benim. Bizim okuldan 5 kişi aldılar ama beni almadılar. İstifa edip köye gidip baba mesleği çiftçilik yapacağım. Asaletim tasdik olsun yani stajyer polis memurluğundan asil polis memuru olayım bırakacağım.

Bu ülkede neden hak ettiğimiz yerlere gelemiyoruz?
Cevapla