Biz ülkemizde neden insan gibi yaşayamıyoruz?

Her şey o kadar pahalı ki daha geçenler de telefonuma 5 GB ana paketi yükledim. 350 TL verdim. Bugün bitmek üzere. Yine karanlığa gömülücem. Doya doya internetten film izleyemeyecek miyim müzik dinleyemeyecek miyim
Bir kafeye oturuyorsun parmak kadar kek 300 400 lira 😔 ben gerçekten yoruldum. Yasamak istemiyorum. Bunaldım ya.
Biz ne zaman duzelicez?
Biz ülkemizde neden insan gibi yaşayamıyoruz?
Cevapla