Niye insana insan olduğu için değer verilmiyor bu ülkede?

Yani , kast sistemi var resmen. Sosyal statü mesleğe göre değişiyor bu yanlış bence.
Niye insana insan olduğu için değer verilmiyor bu ülkede?
Cevapla