Bu ülkede insan canının hiçmi kıymeti yok?

Alsancakta iki kişi sokakta yürürken elektrik akımına kapılarak ölmüş. O sokaktaki esnafın uyarılarına rağmen önlem alınmamış. Ben küçükken abilerimiz mahalledeki tren yolunun üzerinde olan hemzemin geçite tren geçince otomatik kapanan bariyer istemişlerdi, bariyer trenin bir belediye minübüsüne çarpıp 12 kişiyi öldurdükten 5 saat sonra yapıldı. Ahlak olarak 20 yılda bir arpa boyu ileriye gidememiş bir ülke. Yazık..

Bu ülkede insan canının hiçmi kıymeti yok?
Bu ülkede insan canının hiçmi kıymeti yok?
Bu ülkede insan canının hiçmi kıymeti yok?
Bu ülkede insan canının hiçmi kıymeti yok?
Cevapla