Mezun olduktan sonra hemen işe girmek mi mantıklı yoksa yüksek lisans mı yapmak daha mantıklı?

Mezun olduktan sonra yüksek lisans yapmak istiyorum. Vakit kaybı mı acaba? Hemen iş bulabileceğimi düşünmüyorum, onun yerine okulda kalıp yüksek lisans yapsam.

Mezun olduktan sonra hemen işe girmek mi mantıklı yoksa yüksek lisans mı yapmak daha mantıklı?
Cevapla