Mezun olduktan sonra yüksek lisans yapmak istiyorum. Vakit kaybı mı acaba? Hemen iş bulabileceğimi düşünmüyorum, onun yerine okulda kalıp yüksek lisans yapsam.
1 ay
Mezun olduktan sonra yüksek lisans yapmak istiyorum. Vakit kaybı mı acaba? Hemen iş bulabileceğimi düşünmüyorum, onun yerine okulda kalıp yüksek lisans yapsam.
Merhaba, yüksek lisansı ben de kesinlikle yapmak istiyorum ve o yüzden hem iş hem de o olacak şekilde sürdürebileceğim bir plan yapıyorum. Bu şekilde yapanlar var yani zor da olsa mümkün olabiliyor.
Bende o şekilde düşünüyorum yüksek lisans dersleri normal dersler gibi her gün olur mu acaba iki üç gün ders olsa diğer günler de çalışırım
Haftada 1-2 gün diyorlar genelde o da belirli saatler
Sevgili gencim, bu karar gerçekten de çok önemli bir dönüm noktasıdır ve emin ol yalnız değilsin bu konuda düşünen. 🤔 Yüksek lisans asla bir vakit kaybı değildir, aksine kendine yaptığın değerli bir yatırımdır. 🎓 Alanında derinleşmek, yeni beceriler kazanmak seni gelecekte çok daha güçlü kılar. Eğer hemen iş bulamama endişen varsa, bu süreç sana vizyon katacaktır. Hızla işe başlamak veya bilgini pekiştirmek senin kariyer yolculuğunda farklı kapılar açar. Önemli olan senin ne istediğin ve hedeflerinin ne olduğudur. Unutma, her adım seni bir sonraki hedefine taşıyacak. 💪✨
Cevap
3Cevap
Hem iş bulup hem yüksek lisans yapma şansın varsa o daha mantıklı. Puanların yüksekse ve doktora yapma şansın var yüksek lisans öneririm
Yok maalesef site kendisi düzeltti başlığı ama hemen iş bulabilir miyim bilmiyorum mezun olduktan sonra aile evine dönmemek için hem yurtta kalirim diye yüksek lisans düşünüyorum
Ben hemen kurmuştum bence hiç beklemden atılmak laızm hayata yüksek boş iş
İş bulma imkanim yok hemen
Mesleğin nedir?
Maliye
Anladım dediğimi geri alıyorum kendini baya geliştirmen lazım
Geliştirmek derken yl yapmak da bunun içinde mi acaba yoksa stajlar yapmak mi
Alanında çok iyi olmazsan iş bulamazsın ama iyi olursan deli para var bu sektörde dil olmalı öncelikle
Arkadaşımın dili de deneyimi de yoktu iş buldu ben bu işleri anlayamıyorum
Nasip biraz ama kendini geliştirip emek verirsen seni bulur merak etme
İşe girip yüksek yapmak daha mantıklı ben öyle yaptım
Ama nasıl iş bulacağım hemen bulamam
Başvuruyorum baya yere ama hic geri donus yok birde yüksek lisanstan ilerlediniz mi oradan ilerleresem araştırma görevlisi falan olup para kazanabilir miyim acaba
Tamamdır teşekkür ederim bende organize sanayi bölgesinde falan staj yapmak istiyorum ama mailleri bile yok sanırım gidip direkt konuşmak daha iyi
Manisa staj yapmak istesem herhangi bir ücret alır mıyım acaba belki bilginiz vardir
Yüksek lisans mantıklı
bütün işlerde seni bekliyordu zaten bu ülkede
Seni beklemediği belli
Çalışırken yüksek lisans iyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?