Mezun olur olmaz işe başlamak avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı?

Mezun olur olmaz örneğin bir haftadan kısa sürede işe başlamak avantaj mıdır yoksa kendine zaman tanımadan aceleci bir şekilde davranmak mı? İş bulmak ne kadar zor olsa da insanın dört yıl hiç dinlenmeden çalıştığını düşündüğünde ve bundan sonra da iş hayatında hep çalışması gerektiğini düşününce bana bence biraz da olsa kendisine zaman tanımalı gibi geliyor, belki gireceği şirketin koşulları iyiyse (asgari ücret vermemk, haftada 6 gün çalışmamak gibi) bana olabilir gibi geliyor, peki sizin fikriniz ne?

Mezun olur olmaz işe başlamak avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı?
Cevapla