Anneme guvenip hicbir is yapmiyorum kac yildir psikolojik tedavi goruyorum?

Ekran bağımlılığım da çok. Asosyalim okb anksiyete var. Acaba kimsesiz kalsam kendi kendime bir şeyler yapmaya baslayabilir miyim iş yapmaya? ayakta kalmayı başarır miyim 🥲
Güncellemeler
1 ay
Kendimi de sucluyorum bunun için. Kendimi kötü görüyorum nefret ediyorum. Boş bir insan olarak görüyorum ama biri bana böyle dese sen boşsun dese oturup ağlarım ve biri sen niye hiçbir iş yapmıyorsun diye hakaret etse bile yine de ayni bosluguma devam ediyorum.
Güncellemeler
1 ay
Annem de ev işi yapıyor olsam karışıyor laf ediyor sen beceremiyorsun zaten diye. Niye bu yemeği şu an yaptın diyor mesela. Gülüyor bana. Temizlik yapacak olsam ne biçim yapıyorsun eline yakışmıyor falan diyor çok dominant evin sahibi gibi her şey onun istediği gibi olsun istiyor
Anneme guvenip hicbir is yapmiyorum kac yildir psikolojik tedavi goruyorum?
Cevapla