10 yıldır psikiyatriste giderim ne bir fayda ne bir iyileşme nede degisim var ne yapmaliyim?

Hiç bir atılım da yok

10 yıldır psikiyatriste giderim ne bir fayda ne bir iyileşme nede degisim var ne yapmaliyim?
Cevapla