Yazılım sektöründe çalışıyorum 4 sene üni okudum ama sektörde çalışanların çoğu üni okumamış. Sizce 4 sene zaman kaybımiydi?

Geç kalmış gibi hissediyorum

Yazılım sektöründe çalışıyorum 4 sene üni okudum ama sektörde çalışanların çoğu üni okumamış. Sizce 4 sene zaman kaybımiydi?
Cevapla