Okumadım sanayide kaynakçıyım 100 bin maaş alıyorum. Artık okumak boşuna mı?

Lise mezunuyum 100 bin maaş alıyorum 4-5 yıl okuyan öğretmen 20-30 bin maaş alıyor. Artık okumak boş mu ne düşünüyorsunuz
Okumadım sanayide kaynakçıyım 100 bin maaş alıyorum. Artık okumak boşuna mı?
Cevapla