30 yasindan sonra, ortalama universitede hukuk okumak gereksiz mi?

Güvenliğim. Bana daha iyi bir koşul sağlar mı?

Netlerim pek kötü değil hukuk kazanabilirim gibi duruyor ama ortalama okulda, çok iyi yerler gelmez. İstanbul Türk Alman Üniversitesi gibi.

30 yasindan sonra, ortalama universitede hukuk okumak gereksiz mi?
Cevapla