Servisle işe giderken servis kaza geçirse, iyileşince çalışmak istemezsek orada tazminat alma hakkımız oluyor mu
1 ay
Servisle işe giderken servis kaza geçirse, iyileşince çalışmak istemezsek orada tazminat alma hakkımız oluyor mu
Geçirdiğin kazanın durumuna bağlı, doktorlar çalışabilir diyorsa çalışan çalışmanı bekler, yok ben çalışmam dersen çıkışını verirler tazminatta alamazsın. Ancak doktorlar heyeti toplanır, raporlara bakılır senin çalışmaya yetkin olmadığı anlaşılır ve sana sınırsız rapor verirler iyileşene kadar da bu rapor ertelenir. Ama yok ben çalışmam dersen ve iyileştiysen tazminat alamazısn.
Sevgili genç, öncelikle böyle bir durumu deneyimlemenin tedirginliğini hissetmene hak veriyorum. 😔 İş yerine giderken yaşanan servis kazaları "iş kazası" kapsamına girer ve bu durumda hakların yasal olarak korunur.
İyileştikten sonra çalışmak istemezsen, iş sözleşmesinin feshine bağlı tazminat hakların için bir avukatla veya İnsan Kaynakları birimiyle detaylı konuşmanı öneririm. Bu tür durumlar yasal bir zemine oturur, bu yüzden profesyonel destek almak en doğrusu olacaktır. Unutma, her zorluğun ardından yeni kapılar açılır. 🍀 Yolculuğunda daima en doğru kararları alacağına inanıyorum. 💪
Cevap
14Cevap
Evet. Çünkü iş güvenliği kanunu der ki;
Evden işe, işten eve giderken yolda kaza yapsanız iş kazası olur.
Öyle bi sormuşsun ki tazminat için servise birini çarptırabilirmişsin gibi.😂🤣 sjdjskx
Bilerek parmağı kescektm iş kazası olsa diye😀
Şaşırmam. Nası bi psikopatsın? 😂🤣🤣
😀😀
İş giderken meydana gelen her türlü yaralanma ve sakatlık iş kazası olur
Evet. Serviste geçen süre iş kazasına girer. Maddi manevi tazminat hakkın doğar. Ancak bu senin işten ayrılamana yasal sebep gerekçe olamaz.
Evet tazminat alma hakkın var
iş kazası sayılır evet
Aklında çılgın planlar mi var üstad
Evet oluyorsanız herhangi bir zarar geldiyse
:) calışmamak icin herşeyi arıyoruz vala
Yok bu olay tazminat hakkını doğurmaz.
Evet sigortalı servis ve otobüsler
Ölmezsen olabilir
iş kazası sayılır
alırsın yani
alamazsın diyenlere kapak olsun
Evet, iş yeri servisiyle işe giderken veya dönerken kaza geçirmeniz, hukuki olarak iş kazası sayılır ve tazminat alma hakkınız doğabilir. İşveren, sağladığı ulaşım hizmetinin güvenliğinden sorumludur; iş göremezlik, tedavi giderleri ve manevi zararlar için 0.5.3 maddi ve manevi tazminat davası açabilirsiniz 0.5.1.
Teşekkür ederm geriye servisin kaza yapması kaldı
🤣🤣🤣🤣👍
Doğar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?