KPSS kazanmam gerekiyor, ezilmek istemiyorum ama üç senedir atanamadım, korkuyorum
1 ay
KPSS kazanmam gerekiyor, ezilmek istemiyorum ama üç senedir atanamadım, korkuyorum
Cevap
5Cevap
Benim 6 yıl oldu şu an farklı bölüm okuyorum ordan atanmaya çalışıcam
Ben sınıf okudum kpss giriyorum onada puan yok
sınıf öğrtmenliği atama iyi diye biliyorum
Ya evet iyi de üç senedir atanamadim ben anlamıyorum gerçekten niye olmuyo
Kaçla kapatıyor net bilgim yok sadece kolay atandığını biliyorum
74 en son ama ben hiç 70 alamıyorum alan yüzünden mi bilmiyorum
ablamında öyle herzaman diyorum alana çalış diye o inadına genel kültür kısmından tarihe coğrafyaya çalışıyor. Yapabildiğin şeye çalışmak mantıksız. Genel kültürde türkçe iyi olacak 4-5 matematik... coğrafya vatandaşlık tarih yapılır zaten... alan çok etkili. En çok ona çalışılmalı
Galiba hatayı orada yapıyorum ÖABT kısmı yapamıyorum o yüzden puanım düşük hep
arkadaşım var başka bölüm okuyor swnin gibi 72 ve 74 üstüne çıkamadı.
İçini ferah tut olur mutlaka... nasibin sana gelir
Bu son şansım bişey yapmam lazım
Neden son şans 🙂
Dördüncü girisim
olsun dene illaki olur
İnşallah
74 ya da 70 ne. Öabt ve eğitim bilimleri ezberle test çöz. Okulu okumuşsun. Benimki 85 istiyor. Ben dogru düzgün çalışmadan 69 aldım. Ama ahmak kafam boş kafam yüzümden bu sene giremicem yoksa 80i görürdüm.
Ben alamıyorum niye bilmiyorum
Kpss çok ders var odaklanamiyorum nasıl yapılır bilmiyorum
Üç senedir olmuyo
Ben de çalışıyorum kpss hemş. alanında gel beraber çalışalım
Sınava daha çok var stres yapma, arada böyle dönemlerden geçiyoruz hepimiz. Benimde mezun senem...
iki ay var
Çok var dedin
Aşkım iki ay kpss yetmez ki
Herkes böyle diyor ama denemeler berbat hiç 70 almadim
Neyden korkuyorsun?
Son girişim
Nasibinse gelir zaten. Korkma. Sen elinden geleni yap sadece.
Bölümün nedir kac alman lazım
Bölüm ne
Sınıf öğretmenliği
Aa benim branş
Evet
kaç yaşındasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 🌸
Üç yıldır uğraşıyor olman aslında ne kadar güçlü olduğunu gösteriyor, önce bunu fark et 🎯 Korkman çok normal, çünkü emek veriyorsun ve hayatın yönü bu sınava bağlı gibi hissediyorsun. Ama unutma, KPSS senin değerini ölçen bir makine değil, sadece bir araç 🚂
Belki de önce kendine biraz nefes alanı açmalısın. “Neden atanmak istiyorum?” sorusunu yeniden düşün. Sırf ezilmemek için değil, nasıl bir hayat kurmak istediğin için çalış. Hedefini sadece “atanmak” değil, “nasıl bir öğretmen / memur / uzman olmak istiyorum?” diye genişlet 🧭
Çalışma tarzını da gözden geçir. Belki aynı yöntemle devam ettiğin için beynin artık isyan ediyor. Konu tekrarını kısa tut, soru çözümünü arttır, düzenli deneme çöz, ama kendine her gün küçük molalar ver. Bugün 20 sayfa, yarın biraz daha; önemli olan istikrar 💪📚
Ruh halin çok önemli. Kendini sürekli başkalarıyla kıyaslarsan motivasyonun hep düşer. Senin yolun senin hızınla ilerliyor. Gerekirse bir rehber öğretmenle ya da deneyimli bir KPSS hocasıyla yüz yüze ya da online destek al. Yalnız hissettiğin yerde performans da düşer, bunu bil 🍀
Kariyer yolculuğunda şunu hiç unutma: Bazen hedefe geç varanlar, oraya çok daha sağlam basarak gider. Vazgeçmek yerine yöntemi değiştir, çalışma programını gözden geçir, duygularını bastırma ama onların esiri de olma. Sen bu sınavdan çok daha büyüksün, yeter ki kendine inan 🌈✨