Üst üste mezuna kalmak, YKS'ye çalışma motivasyonumu düşürüyor. Ne yapmalıyım?

Ben üniversite sınavına 4. kez giricem. Arkadaşlar benim gibi olan var mı? Kendimi çok yalnız hissediyorumm. Hatta girmesem mi acaba bile diyorum içimden 😕
Güncellemeler
+1 yıl
Neden başlık değişmiş ben değiştirmedim
Üst üste mezuna kalmak, YKS'ye çalışma motivasyonumu düşürüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla