anlamadim simdi istedigin bölüm olmadigi icin icin mi 4 kere mezuna kaldın yoksa hic mi tutturamiyorsun o kadar da iç açıcı bir ogrenci degilsen iki yillik aöfden bölüm yaz bitir kpss calis bunlarla ugrasana kadar yasin ilerlediginde meslege girmek icin sıkıntiya dusersin kpss de 30 yas siniri var bazi bazi meslekler icinse 35 merkezi alımda sınır yok ama cok gec kalirsin hukuk tip kazanmadiktan sonra diger bolumleri en iyi universitelerde kazanmadiktan sonra digerlerine gitmek icin bu kadar ugrasma 4 yildir ugrasiyosan bir anadolu universitesi icin birak gitsin aöfden gir kpss ye yogunlas bu tavsiye cok ise yarar haberin olsun
019 Yorumla
Soran+1 yılKpss hakkunda bilgim yokkkkk
- +1 yıl
kpss halkinda bilgi edinmeye basladiginda cok gec olmasin diye yazdim ben de bunlari sen simdi 22 yasinda olsan 4 yillik bir bolum okusan hic kalmadan 4 yilda bitirsen 26 yasinda olacaksin 26 yasindan 30 yasina kadar girdin girdin devlette işe memurluk dusunuyorsan o da iki kpss eder cunku kpss iki yilda bir oluyor alandan da iyi yapamazsan yani zaman daralir senin icin bosu bosuna zamanini kaciriyorsun sana anlattigim gibi hukuk tip ve en iyi universitelerde diger bolumleri okumadikca Turkiye de iş garantin yok tabi sansliysan ilk denemende bile yerlesirsin işe ben 6 yil ugrasan gördüm işe girmek icin ve cok var boyle durumda olan merak ediyorsan yazarim tavsiyem evlenme işin olmadan koca parasina muhtac olma daha dogrusu kimseye muhtac olma 😊 iyi aksamlar
Soran+1 yılKpssde hemen atama olmuyorrrr
Soran+1 yılAşkolsun 😟
Soran+1 yılAyy yirim seni hahaaa
Soran+1 yılYa ahahahaha sen ne sevimli bişeysin lan 😂😂😂
- +1 yıl
neyse soylemek istemiyorsun herhalde sen bilirsin kötü herhalde 20 yasindasin istesen yaparsin bir de odaklanamiyorsan ve bu fazla boyuttaysa ve bunun farkinda degilsen psikiyatriye git doktora anlat mesela 10 dakika bile ders calisirken dünya ustune ustune geliyor ve anormal bir can sıkıntısı geliyorsa odaklanma problemin var demektir odaklanma icin doktora gidebilirsin ben gittim cok ise yaradı :)
Soran+1 yıloha sen beni nerden tanıyorsun :D eveet öyleyim :D aynen anlattığın gibi
- +1 yıl
müneccim degilim yorumlarini okudum😅 valla cekiciligini azaltiyor acikcasi bu kendim icin demiyorum da birinden hoslaniyorsan hemen bunu pat diye soyleme ima et bunu ciddi ol yavas yavaş kanına gir inan seni daha cazibeli gösterir dedigim gibi kendim icin yazmiyorum aksine birini bulmanda yardimci oluyorum 😅 zaten erkekler iki kelimeye tav olurlar iki kelimeye tav olanlarla da sen olma bunun nedenini uzun uzun yazmayacagim her neyse prenses iyi geceler derslerine iyi calis dediklerimi unutma 😉ama cekiciligini azaltiyor dedim diye de üzülme inaniyorum ki cok tatlisin hatta inanmiyorum seeen tatli bir kizsin tamam mi dedigimi yanlis anlama sakın , iyi geceler 😊
Soran+1 yıliyi geceler :)
En İyi Cevaplar
Kim ne derse desin, üni bitirmek marifet değil ki, önemli olan üni bittikten sonra iş bulmak! Gireceksen hedefin bu ikisi olsun: Tıp veya hukuk Bkz. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.hurriyet.com.tr/amp/gundem/diplomali-issizler-40738051&ved=2ahUKEwiv24TIk8DnAhU4ThUIHYG2BBIQFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2h7X942ItQLNaW1GqKpGPR&cf=1
02 Yorumla- +1 yıl
İyi de herkes doktor olmaya yetenekli mi hep iş bulma sevdasina bölüm seçiliyor tamam doğru da hadi hukuk neyse tıp ciddi bişey herkes doktor olamaz olmamalı
- +1 yıl
@Künefetatlısı zaten sorun da orası ya.. Herkes doktor olamayacağına göre, hangi bölümler açılmışsa onlara iş olanağı sağlanmalı yoksa kapatılması gerekir. Öğrenci adam, üni diye okuyor sonra.. sonra dışarıda kalıyor. E hayat sürekli okumakla da geçmez, nerede bu adamın evliliği, işi gücü? Mecburen ya (sev ya da sevme) askerde kalacak ya da polis olacak ya da özel sektörde iş arıyor.
+1 yılMoralini bozma bence, kendini motive etmeye bak. Moralini bir defa bozdun mu hep öyle gider. Hem de çok az kaldı sınava, toparlanman gerekiyor. Seninle beraber bende sınava gireceğim, gerçekten bu psikolojiyi herkes anlayamaz. Hele ki değişen sınav sistemlerinden sonra eskiler hiç anlamaz. O yüzden kendine gel ve çalışmaya devam et. İnşallah istediğin yerlerde olursun🐣🤗
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun. İnşallah hayırlısıyla yerleşirsin sende 🙏🙏🙏🌸🌸🌸
- +1 yıl
Amin inşallah🥰😊
- Eğitim & Kariyer konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılAnnem de bundan yıllaaar önce, herkes karşı çıkarken 4 kez girmiş üniversite sınavına. Şimdi o kadar mutlu ki, kesinlikle umutsuzluğa kapılma🌸
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılYinede çalış sen gadası
02 Yorumla
Soran+1 yılDers çalışırken midem bulanıyo ama gadası😂
- +1 yıl
Hahaha olsun norecen
+1 yılBen liseyi 2. sınıfın başında bıraktım. Sonrasında direkt olarak hayata atıldım. İnsanları tanıdıkça, işin zorluğunu görünce, biraz tecrübe kazanınca hayatın ne kadar zor olduğunu ve tek çarenin okumak olduğunu anladım. Daha sonra açık liseye kayıt yaptırdım ve evde çalışarak 1 senede mezun oldum. Şimdi üniversite sınavına hazırlanıyorum. Aynı zamanda polislik, astsubaylık filan ne varsa başvuracağım. Bu da olmazsa diye avrupada yaşayan amcama vekaletname verdim. Benim adıma oradan yapacağı işlemler sonucu şirket üzerinden yurtdışına gideceğim. Demem o ki hiçbir şey için geç değil. Ben bunları bir sene içerisinde planladım ve uygulamaya geçirdim. Sende şansını dene..
20 Yorumla
+1 yılHayır. Hayatın bize neler sunacağı hiç belli olmaz. Sen bunu kötü görüyor olabilirsin ama içinde mutlaka bir hayır vardır, yoksa Yaradan böyle planlamazdı. Lütfen azmini asla kaybetme. Sen çabaladığın sürece bir gün azmin galip gelecek inşallah merak etme.
00 Yorumla3. üncü girişimde kazandım ben. Doğrudur insanın motivasyonu düşüyor. Dersanedeki sınıf arkadaşlarımın hepsinin ikinci yılıydı. Bu karşılaştırma bile çok zorluydu benim için. Ama hedefine odaklanınca herşey geçiyor. Sen de sadece hedefine odaklan. O zaman başaracaksın..
10 Yorumla
+1 yılBen 3. Kez girmiştim. Askeri okul istiyordum ama olmadı. 2017 de mezuna kalmıstım. 2019da basladim okula. 3. Senemde kazandım. Bende kotu hissediyordum ama gecti :) kendini üzme, arkadasimda dis hekimligi istiyor 4. Senesi :) bu kadar yuklenme motivasyonunu kaybetme
00 Yorumla
+1 yılGeçen sene sınavda aynı senin gibi bir kız vardı 4. Kez giren arka siramdaydi ben keyfine giriyorum her sene kendimi deniyorum dedi vay anasını dedim ben ilk sene kazanayim diye 1 sene dişimi tırnağıma taktım buna rağmen 2 yıllık okuyorum şu an nasip tabi biraz da
00 Yorumla
+1 yılAhh sakın morelini asla bozma çünkü kaderinde ne varsa onu görürsün.. emin ol ki 4. kez girmen de bir hayır vardır emin ol.. ve sınava kesinlikle gir kendine güven asla olumsuz düşünme asla! Başaracaksın, başarmalısın.. Dualarım seninle ve sınava girecek tüm adaylarla 😊
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun 😍😍😍
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen ilk senemde dersi mersi çok boşladım. Bu boşlamam sırasında ne kadar alt yapı hazırlamam gerekiyor ise yapıyordum sınava da isteksiz girdim ve 1050000 lerde sıralamam vardı. Zaten 0 ları sayınca gülme tutmuştu. Neyse.
2. Sene sınavımıda alt yapım hazır bir şekilde girdim. Çok stresli geçti. Çalışırken bile ağladığım zamanlar oldu ve ikinci sınavımda 120000 140000 arası sıralamam oldu ve istediğim bölümü kazandım. Sende azmini sakın kaybetme ve istediğin yeri kazan.00 YorumlaBence kendine güvenmelisin burda yalnız hissediyorum diyorsun yani diğerlerinin de senin gibi olması seni rahatlatmasın kendine güven ve sıkı sıkı asıl ben de bu sene ilk defa gireceğim ikimiz için de boş şans eğer dertleşmek istersen mesaj da atabilirsin yardımcı olmaya çalışırım 💖
00 YorumlaBende 4 olucak kısmet ya umudunu kaybetme derim sonra pişmanlık yaşarsın ben mezuna kaldığım ilk yıl girmedim ve çok pişmanım😊
02 Yorumla
Soran+1 yılOlsun hayırlısı olsun inşallah bu sene kazanırsın
+1 yıl5. yilimda universteye girdim ama ben biraz ara verdim saglik problemleri yuzunden pes etme inan başarirsin bu hayatta herşey olur önemli olan pes etmemek
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağ ol. Sağlık olsun
+1 yılKuzenim 6 kez girdi üniversite sinavina en sonda istediği bölümü tutturdu. Vazgeçme. İstediğin kadar dene şansını.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağ ol caaaniiiimmm
+1 yılYani 3 sene evde oturupta kazanamadıysan ve evdekiler bir şey demiyorsa bence kendine problem yapma ailen destekledikten sonra elbet bir gün olur.
10 Yorumlatatlım bende senin gibiyim daha önce 3 defa üni kazandım gitmedim 2 defa sınava girmedim bu yıl tekrar giricem
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah kurtarsın
+1 yılÖncelikle kendine güvenmen lazım 4 ay dayanıp sonra rahata kavuşacağını farkında olmalısın ailen yanında merak etme başarılar
10 YorumlaBen şahsen ikinci üniversitemi okuyorum. Ve kesinlikle neden diye soruyorum neden yaptım. Ben şahsen pastacı olmak istiyorum yeteneğim bu alanda. Illa fakülte okumak gerekmiyor. Yeteneğine bağlı
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sorun da o zaten. Mesleğimin olması. Ama üniversite diploması lazım bunun için de
Edison bile ampulu 1001. Denemesinde bulmuş kardeşim. Gir tabiki sınava.
04 Yorumla
Soran+1 yılGiricez artık şsldşslfşd
Soran+1 yılÇalış valla keşke bende ilk mezuna kaldığım zamana dönebilsem. Ama 4. Kez kaldım. Bu zamanın kıymetini bil 😕
+1 yılBir daha kalmayı düşün bak nasıl çalışıyorsun kalmamak için
03 Yorumla
Soran+1 yılBağımlılık yapıyor zaten.
Soran+1 yılMezuna kalmak
- +1 yıl
Psikolojik açıdan kendini güçlendir kazanacağına inandır kendini destek al korku duvarlarını yık
+1 yılValla yapacak bir şey yok istediğin düşük puanlı bölümlere bak bari
01 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi okumuyum ben ya
+1 yılEğer çalışmayacaksan girme bu sene son kez gir ama çalışmayacağını düşünüyorsan
02 Yorumla
Soran+1 yılValla girmemeyi düşünmüyor değilim 😞
- +1 yıl
Bu sene de gir zaten az kaldı
- 00 Yorumla
+1 yıl100 kere de kalsan sıkıntı değil. Eminim ki hayatında yolunda gitmeyen şeyler yaşamışsındır.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya giresim bile yok artık yıldım 😔😔
- +1 yıl
olsun yılma kendine gel
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim 😔😔 iyi ki varsın❤🙏
- +1 yıl
sen de iyi ki varsın güçlü kal 💗💗😗
+1 yılBen de 3. Kez giricem ama neden 4. kez şu an ne ile meşgulsun
04 Yorumla
Soran+1 yılÇalışmadım benim tembelliğim, vurdumduymazlığım. 3. Kez girmek de hiç iyi değil. İnşallah 4. Yü nasip etmez Allah 😕
- +1 yıl
Aslında benim de biraz öyle aptallık ettim ben de sosyal medya telefonla harcadım vaktimi bağımlılık bu yalniz hissetmenin nedeni telefon onu bırak gerçek arkadaşlar edin dışarıya çık bisiklet sürüyorsa bisiklet grupları var onlara katıl ahbap platformuna üye olabilirsin vs vs seni anlayabiliyorum ben de senin gibiydim
Soran+1 yılBisiklet sürmeyi bike bilmiyorum ki 😢😢😢😢
Soran+1 yılBile
Bende 4. Yılımda kazandım
Kuzenimde. Senin gibi çokAzmini yitirmeVazgecme08 Yorumla
Soran+1 yılÇok sağ ol ❤❤❤
Soran+1 yılAnlamana sevindim eska
Soran+1 yılHehehehe ne atarlanması caaaniiimm 😔😔😔
+1 yılBenim 2. kez olucak. Sen pes etme istediğini alana kadar devam ett
04 Yorumla
Soran+1 yılYıldım artık kitapları görünce sinir krizi geçiriyorum 😅😅😅
- +1 yıl
Neden yapamıyorsun? En son kaç puan aldın
Soran+1 yılÇalılmadım doğru dürüst 😂😂 puanım düşüktü ben de tercih yapmadım 😔😔
Soran+1 yılÇalışmadım*
+1 yılYok ben üniversiteye girdim de çıkamıyorum sonuç olarak aynı durumdayız 😞
013 Yorumla
Soran+1 yılNe zaman başladın ne zaman bitiyor
- +1 yıl
Bu sene bitiyor kısmetse 5 sene önce başladım
- +1 yıl
2 yıllık mı
- +1 yıl
@xyzabc1234 yok 4 yıllık
- +1 yıl
Cok uzamamış normal bence
- +1 yıl
@xyzabc1234 arkadaşlarımın mezun olduğunu görünce bir içim buruluyor yinede
Soran+1 yılÜzülmee üzülürümm kıyamam sanaaa 😛😛😛😛
- +1 yıl
Ya salla 🤣🤣🤣 nooolcak ag
- +1 yıl
@xyzabc1234 yurt dışı yapcamda tek engel okul kaldı işte onu da halledip gitmeyi planlıyorum çırpınıyoruz malesef
Soran+1 yılHangi bölüm,
Soran+1 yılHangi bölüm?
- +1 yıl
İktisat
Soran+1 yılHımm.
Bir insan nasıl 3 kere sınava girer de kazanamaz ki
00 Yorumla
+1 yılBenimde liseden bir arkadaşım hala sinava hazırlanıyor yani eğer yeterince çalışırsanız yaparsınız
00 Yorumla
+1 yıl2. De yerleşemedim tüm hayallerim yıkıldı ve bıraktım tabi bu senin kararın
03 Yorumla
Soran+1 yılSeni çok iyi anlıyorum çok. Ben de 2. De yerleşememiştim ondan sonra da saldım zaten
Başlarım sınavına da dedim. Diyiş o diyiş. Bu hale geldim sonra da. Delirdim yani- +1 yıl
Lisede gıda bölümü mezunuyum kendi alanımdan iş bulup kendimi geliştirmekle uğraşıcam artık üniversite okuyup işsiz olmakta vardı sonuçta hayırlısı bu demek ki diyorum
- +1 yıl
İyi düşün pişman olacağın kararlar verme
+1 yılyardımcı olabilecek bir şey var mı mat1 de yardım edebilirim istersen
011 Yorumla
Soran+1 yılProblemleri yapamıyorummmmmmmmmmm
- +1 yıl
yardımcı olurum sorun değil
Soran+1 yılNerdesin
- +1 yıl
İstanbul
Soran+1 yılÜzgünüm ama İstanbul da değilim
- +1 yıl
nerdesin
Soran+1 yılAnkara
- +1 yıl
internet üzerinden yardımcı olabilirim ya telegram whatsapp skype ya da instagram üzerinden atabilirsin yardımcı olurum sana
Soran+1 yılYa telefondan değil de canlı canlı çalıştırman çok iyi olurdu ya
Soran+1 yılNeyse artık.
Düşünmen yeterli caaniiimmm- +1 yıl
gerçkten istediğinde yazabilirsin konuşuruz nasıl yapacağımız konusunda
ben beşinci girişimde kazandım. bir kere girmedim. okulu bitirdiğimde 17 yaşındaydım. Üniversiteyi 22 yaşında kazanmıştim
13 Yorumla
Soran+1 yılAdamsınnn
Soran+1 yıl😊😊😊😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden 4. Kez giriyorsun knk hiç bir yeri tutturamadın mı
02 Yorumla
Soran+1 yılTembel tenekeyim çünkü.
Cevap sahibi+1 yılNiye öyle diyon knk haksızlık yapıyon kendine
- Eğitim & Kariyer konusunda 876 cevap paylaştı.
+1 yılOlmuyorsa zorlama ya ülkeye it kopukta lazim illa okumaya gerek yok 😅
08 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun sen bana it kopuk mu diyorsun
- +1 yıl
Yav he he espiriyi anlamadıysan boşa yorum yaparak yorma kendini
Soran+1 yılÖff hee
- +1 yıl
Sen bu dengesizin yorumunu okumamışsın gibi yap. Kız burada destek olmanızı istiyor, sende dünyadaki yerini açıklıyorsun. Laf yapmaya çalışmadan önce kim olduğunu iyi öğren.
- +1 yıl
@justunicorn hayırdır dayı sana dert olan ne? Dengesizlik konusunda sana rakip dahil olamam biliyorsun değilmi
- +1 yıl
Ben geldim.
- +1 yıl
@delininteki12 hoş geldin
- +1 yıl
Gizli arkadaş burada espiri kabiliyetin yerin yedi kat dibinde ülkeye it kopukta lazım dedi o espiriyi bilmiyorsan sus bana it kopukmu diyorsun ne demek? How old are you canım? @justunikorn sen neden dadanıyorsun ki her yerden zıplamasanız olmaz zaten neye göre dengesiz dedin he bir siz akıllısınız zaten bulasmıyım diyorum olmuyor @zupperzonick müvekilim sen sus😅😅😅
o da bişey mi benim ünide 4+3 lere oynuyorum, ben olsam girerdim
04 Yorumla
Soran+1 yılO nasıl oluyor
+1 yılBen de oyleyim hiç çalışmak istemiyorum ama çalışmam gerektiğinin de farkındayım. Bu sene tyt ye gıreceğim. Seneye ayt ye gireceğim
07 Yorumla
Soran+1 yılSende mi 4. Kez giriceksin
- +1 yıl
3. Olacak
Soran+1 yıl3. Kez girme psikolojisi de hiç iyi bir şey değil. İlk defa girerken kafa rahat zaten bidahaki sene girerim kafasıyla hareket ediyorsun. 2. Girişte de rahatsın ams 3. Ve 4. Kez hazırlanırken çöktüm ben.
Soran+1 yıl3. Girişimde giderim diye düşünmüştüm. 😢😢😢😢
- +1 yıl
Aynen öyle. Mezun olunca bıraz da kendini salıyorsun (en azından kendım için öyle).
3. girişten sonra biraz da cevre faktörü devreye giriyor.
Soran+1 yılÖyle valla ben saldım. Salınca da çöktüm
- +1 yıl
Ya kazanacağız ya kazanacağız!
Ay inşallah gönlünce bir yer olur hiç üzülme geç olur ama en iyisi olur belki biz girdikte noldu mezun olunca iş ara zor be bacım
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç sorma iş bulmak çok büyük dert 😔😔 gelecek kaygısı çok kötü
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de 4. kez girdiğimde kazandım dert etme üniye gidince düzelirsin,25-30 yaş arasıda başlayan da var senin yaşın daha küçük kazan bu sene.
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılGeçen sene mezuna kalmıştım çok mükemmeldi hayatımda gecirdigim en verimli yıldı
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle üni. Kazanmak marifet değil meslek edinebilmek marifet iş imkanı olan bir meslek seç
00 Yorumla
+1 yılumarım kazanırskn güzel bir şekilde çalışmana devam et
00 Yorumla
+1 yılBenimkini çoktan düşürdü
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl?
+1 yılKufur etmissindir pis küfürbaz
01 Yorumla
Soran+1 yılNe?
+1 yılBenimde 4. senem. Vazgeçme. Başarabilirsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılSen de mi 4. Kez girceksin 😕😕😕😕
- +1 yıl
Yok 2 olacak
+1 yılHangi bölümü istiyorsunuz?
00 Yorumla
+1 yılBen de 3. Kez giricem
01 Yorumla
Soran+1 yılOyyy seni çok iyi anlıyorummm. Kolay gelsin🙏
+1 yılBu seferde mezuna kalırsan daha girme bence
04 Yorumla
Soran+1 yılHahahahaaa sana ne aw istersem 500 kez girerim
- +1 yıl
Banane zaten mk düşüncemi söyledim istersen 1000 defa mezuna kal umrumda mı 😂😂
Soran+1 yılKes lan
- +1 yıl
Tamam şampiyon sakin ol 😂
Sen pes etme, bana özelden yaz. Bir şey anlatcam
00 YorumlaSorun yok kardeşim inşallah bu sefer olur 🙏🙏
13 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah sidşşsdlşs
Soran+1 yılSağ ol bebiş
+1 yıl3+3 yil calistin ve kazanamadin
00 Yorumla
+1 yılÇok kötü bir psikoloji.
İyi odaklan01 Yorumla
Soran+1 yılEvet, zaten psikolojiye dair bişey kalmadı ben de
+1 yılMotivasyonunu düşürmemeye çalış ve never give up
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 2,2b cevap paylaştı. kendine güven ve sınava odaklan
00 YorumlaCanını sıkma daha gençsin
00 Yorumla
+1 yılBen istediğim bölümü 3 sene sonra kazandım
12 Yorumla
Soran+1 yılHelal olsun 👍
- +1 yıl
Sen kazan sana da olsun, pes etme, düşüyosan kalkacaksın
+1 yılolmuyor demek ki kpss dene
09 Yorumla
Soran+1 yılOna 2018de girmiştim. İyi puan almıştım ama tercih yapmadım valla
- +1 yıl
bence onu zorla atanmış bir Türkiye 524. sü olarak diyorum
Soran+1 yılPuhahahah benim konuşmaya hakkım yok o zaman
- +1 yıl
niye öyle düşündün
Soran+1 yılÇünkü sana göre benimki baya düşük
Soran+1 yılSen diyorsun ki 521. Olmuşum ben 70 küsür puan mı ne almıştım. Ve buna iyi diyorum
- +1 yıl
herşey olabilir öyle düşünme ben üniversiteye 25 yaşında gittim mesela 6 sene ara verdim
Soran+1 yılOhaaa neden
- +1 yıl
canım istemedi
+1 yılevleneceksen girme sınava
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek ne alaka
- +1 yıl
bir kız ya üniversite okumalı ya da evlenmeli diye düşünülür
Soran+1 yılEvlenmeyi düşünmüyorum daha 20 yaşındayım
- +1 yıl
o zaman çalışmalısın sınavı kazanmalısın ve okumalısın azim gerekli sana
Hiç girme boş ver üniversiteyi
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen convaynen
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalış yinede vazgeçme
01 Yorumla
Soran+1 yılBıktım artıkkkk😥😥😥😥
Kendine güvenmelisin.
00 YorumlaHangi bölümü istiyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılDiyetisyenlik
- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar