Yaşıtlarımın hepsi üniversiteye gitti ama ben hala liseyi bitirmeye çalışıyorum. Nasıl motivasyonumu korurum?

Merhabalar. Ben 19 yaşındayım açıktan lise okuyorum. Çok başarılı bi öğrenci değildim ama okuyordum sonra aileme bakmak zorunda kaldım birçok zorlukla savaştım. Annemle kalıyordum babam beni terketmişti sonra yanına çağırdı tekel bayii sinde uyanınca çalışmaya başlayıp geceye kadar çalışıyorum babama göre benim kendime zaman ayırmaya hakkım yokmuş, dışarı çıkmaya hakkım yokmuş, arkadaşım olmamalıymış psikolojim bozulamazmış hatta onun psikolojisini bozmaya hakkım yokmuş böyle. Bi sıkıntım olduğunu söylüyorum bana sadece iş diyor işin başına geç diyor ben önemsizim aklı fikri iş olmuş ve burda çalışmasam eminim beni yine terkeder. Ona göre sadece çalışabilirmişim tek hak ettiğim şey buymuş. Ben kabul etmedim çünkü benim tek hayalim okumak. Ailemde psikolojik sıkıntısı olan bireyler olduğu için bende psikoloji okumak, psikolog olmak istiyorum insanlara alkol satmak veya türevi esnaflık işleri değil. Babam bana böyle ona buna hakkın yok sen yaşıtların gibi değilsin diyince bozuk olan psikolojim iyice mahvoldu ve ben intaharı düşünmeye başladım. Eğitim için elimden tutan kimse yok ve o kadar eksiğim var ki.. resmen benden küçükler bu sene sınava girecek allahınızı seviyorsanız bu kardeşinize bir yardımcı olun kendimi iyi hissetmiyorum ne yapmalıyım bilmiyorum :(
Yaşıtlarımın hepsi üniversiteye gitti ama ben hala liseyi bitirmeye çalışıyorum. Nasıl motivasyonumu korurum?
Cevapla