4 yıl mezuna kaldım, YKS'ye son 3 ay kaldı iyi bir yer kazanmak istiyorum. Nasıl motive olurum?

Arkadaşlar ben 4 yıllık mezunum bazı psikolojik rahatsızlıklar geçirdim o nedenle yks'ye hiç iyi hazırlanamadım ve bu süreçte Hiç dershaneye gitmedim Şimdi de 4 yıldır evde kalmaktan o kadar çok bunaldım ki ders çalışamıyorum yks'ye 3 ay kaldı ne yapacağımı bilmiyorum hala iyi yerleri kazanmak istiyorum fakat kendimde o motivasyonu göremiyorum 4 yıl evde kalmak çok zor bir şey YKS hazırlananlara sesleniyorum benim gibi dört yıl evde Kalsaydınız nasıl bir psikolojide olurdunuz

4 yıl mezuna kaldım, YKS'ye son 3 ay kaldı iyi bir yer kazanmak istiyorum. Nasıl motive olurum?
Cevapla