Dil bölümü mü seçmeliyim yoksa eşit ağırlık mı daha mantıklı olur?

Ben şu an dil bölümü seçtim nedense seçim zamanı geldiğinde aklıma en çok İngilizce yatmıştı ama şu an bir kuşkuya düştüm ilk iki yazılım çok iyi geldi ama bir ay önce olduğumuz yazılı çok kötü geçti çok iyi bir not alamayacağını düşünüyorum bu yüzden aklım biraz karıştı. Bi yandan da çoğu bilgiyi 11 ve 12. sınıfta öğreneceğimizi düşünüyorum. Yaz tatili boyunca çalışsam dil bölümü için bi katkısı olur mu. Bu konuda bilgili birileri biraz açıklama yapabilir mi.

Dil bölümü mü seçmeliyim yoksa eşit ağırlık mı daha mantıklı olur?
Cevapla