Dil bölümünden eşit ağırlığa geçmek mantıklı mı?

11. Sınıf Anadolu lisesi dil bölümünde okuyorum 12. Sınıfa geçeceğim ama ingilizce çalışırken sıkılıp, bölüm değiştirip eşit ağırlığa geçmek istiyorum. Nedeni üniversitedeki anlatılan tüm derslerin ingilizce olması ve ben bundan dolayı dil bölümünden eşit ağırlığa geçmek istiyorum ( üniversiteyi ingilizce okuyanlar ders anlatımını, işleyişini, yapılması gerekenler, sınavlardan bahsedebilir mi)
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ingilizce den bıkmış durumdayım artık daha fazlasını kaldıramıyorum
Dil bölümünden eşit ağırlığa geçmek mantıklı mı?
Cevapla