Dil bölümünden sayısal bölüme geçmek mantıklı mı?

Bu sene istediğim sıralamayı elde edemedim ve mezuna kaldım. İngilizce öğrenmeyi sevdiğimden dolayı liseyi dil bölümünden mezun olarak bitirdim ama veterinerlik okuyup veteriner hekim olmayı çok istiyorum :( Ailem dilden devam edip ingilizce öğretmeni olmam gerektiğini söylüyor fakat ben öğretmenlik için yeterli değilim insanlarla iletişim kurmayı sevmediğimden dolayı ve istediğim bir meslek değil öğretmenlik. Lisede dilci olduğum için matematik dersini çok az görüyordum fen derslerini hiç görmedim zaten. Sıfırdan başlayarak veterinerlik kazanabilir miyim? Sizce ne yapmalıyım?

Dil bölümünden sayısal bölüme geçmek mantıklı mı?
Cevapla