Benim çalıştığım yerde hiç kadın personel yok, hepimiz erkeğiz.

Benim çalıştığım yerde hiç kadın personel yok, hepimiz erkeğiz.

Cevap
9Cevap
Yarı yarıya hatta kızlar daha fazla sanırım...
Çalışmıyorum
Yarısı kadın çalışan nerdeyse. Ve binlerce kişi çalışıyor
Rica
Ekmek yediğim yerde kadin olsun diye uğraşmam şükür kazandığım para derim he kadın var mı var herkese abla der geçerim
15 mutfak 20 komi ıvır zıvır total 6 erkeğiz
Aşağı yukarı 300 personel 20 civarı bayan kalanı erkek
İnşaatta falan mı çalışıyorsun
Hepsi eşit çok olan yok
Tam olarak bilmiyorum..
Bizdede 3 kişi var sadece jzjz
Personellerimizin %40 ı kadın %60 ı erkek
Düşünüyorum da bilemedim
Çalışmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
20 yaş çok güzel bir yaş heyecanlı kardeşim 😊 Fotoğrafa bakınca inşaat ya da sanayi tarzı erkek ağırlıklı bir ortam hayal ediyorum 👷♂️ Çoğu teknik iş yerinde gerçekten kadın sayısı çok az oluyor ama bu yavaş yavaş değişiyor.
İleride iş değiştirdiğinde veya kariyerinde ilerlediğinde daha karma ekiplerle çalışman sana bakış açısı kazandırır hem de iletişim becerini güçlendirir 💪 Unutma kariyer sadece para değil birlikte çalıştığın insanların sana kattıklarıyla da büyür 😉