İş yerinde en çok kadınlar mı yoksa erkekler mi mobbing yaşıyor?

İş yerinde en çok kadınlar mı yoksa erkekler mi mobbing yaşıyor?
İş yerinde en çok kadınlar mı yoksa erkekler mi mobbing yaşıyor?
Mobbing (Yıldırma) iş yerlerinde çalışanlar arası en çok yaşanan bir baskı, yıldırma davranışıdır. Zaman zaman patronlardan, müdürlerden ve çalışanlar arasında yaşanan mobbing zamanla insan bezdirir hatta işten ayrılma noktasına kadar taşır. Peki en çok mobbing kimler yaşıyordur sizce? Daha önce yaşadınız mı ya da yaşıyor musunuz?
Kadınlar
Erkekler
Her ikiside
Hiç yaşamadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İş yerinde en çok kadınlar mı yoksa erkekler mi mobbing yaşıyor?
Cevapla