Hacettepe mezunuyum iş bulamiyorum kafayı yiyeceğim?

Hacettepe Üniversitesi yapay zeka mühendisliği mezunuyum İngilizce bitirdim bölümü neyse staj yaptım para alamadım Erasmus yaptım işe yaramadı bir türlü iş bulamadım işsizlikten bekçiliğe uzman çavuşluğa hatta zabıtalığa bile başvurdum ama hep mülakatta torpil elendim MİT'e başvurdum İngilizce biliyorum dedim tamam kefil göster 1 kişi dediler tanımıyorum dedim maalesef dediler kafayı yemek üzereyim şu an şehrimde LC Waikiki'de çalışıyorum adamlar en azından bir maaş sigorta günü gününe veriyorlar saatleri belli zor tabii ki ben ne bk yiycem ya ailemin zoruyla İngilizce öğrenip okul okudum okul okuyup KPSS çalışacağıma LC'de şimdi çoktan müdür olmuş 60 70 k maaş alıyor olurdum belediyeye torpille oraya buraya torpille girenleri hakkımı helal etmiyorum
Güncellemeler
1 ay
Millet kafayı yemiş seksle lan inan aklımda seks yok bir iş bulsam altıma bir kadın alicam
Güncellemeler
1 ay
Yeter loooooo
Hacettepe mezunuyum iş bulamiyorum kafayı yiyeceğim?
Cevapla