KPSS’ye mi odaklanayım yoksa ajans stajı ile grafik tasarım kariyerine mi başlayayım?

KPSS’ye mi çalışayım yoksa bir ajansla grafik tasarım öğrenmek için üç ay stajyerlik yapıp sonra orada devamlı olarak çalışmak mı mantıklı, bilemedim. LinkedIn’den başvurdum ve beni işi öğrenmem için üç ay stajyer olarak işe alacaklarını, belli bir ücret ödeyeceklerini ve sonrasında asgari ücrete çevireceklerini söylediler. Saat sabah on akşam altı olarak söylediler, üç ay çalıştıktan sonra sigorta ve ücreti yükselteceklerini söylediler. KPSS’ye mi yönelmeliyim yoksa bu işe mi atılayım bilemedim.

KPSS’ye mi odaklanayım yoksa ajans stajı ile grafik tasarım kariyerine mi başlayayım?
Cevapla