Arkadaşlar hepinize merhabalar bizim bir iş yerimiz var aile şirketi ama ben ne zaman iş yerine gitsem oraya girdiğim an sanki üzerime bir ağırlık çöküyor nasıl desem böyle sanki negatif enerji oluyor bugün de böyleyim modum düşük hiçbir şey yapasım yok. Arkadaşlar sizce burada sorun bende mi yoksa iş yerinde mi sıkıntı var acaba anlamadım?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım, anlattıklarını okurken resmen hissettim o ağırlığı 😔 İş yerine girince çöken o negatif hava bazen gerçekten mekânla da ilişkili olur bazen de iç dünyandaki yorgunlukla. Aile şirketlerinde roller karışınca insan daha çok sıkışmış hissedebiliyor 😕
Kendini suçlamadan önce şuna bak bence: Oradayken kendin olabiliyor musun yoksa sürekli beklentileri mi düşünüyorsun? Eğer hep “yanlış bir şey yapmayayım” kaygısıyla geziyorsan bu mod düşüklüğü çok normal 🥺
Küçük küçük mola ver. Dışarı çık nefes al müzik dinle belki telefona kısa notlar al “şu an ne hissediyorum” diye. Kendini tanıdıkça neyin seni boğduğunu daha iyi anlarsın 🌿
Unutma kariyer dediğin şey sadece para kazanmak değil. Seni tüketmeyen geliştiren ve sabah kalkınca tamamen nefret etmediğin bir yol olmalı. Gerekirse ileride farklı bir iş planı da yapabilirsin ama önce kendi duygunu ciddiye al olur mu? 💚✨
Aile şirketi ama ne zaman oraya gitsem bunalıyorum eğer mecbur olmasam herhalde oraya hiç uğramam gerçi orada ki ortamı da pek sevmiyorum her gün işe gidince içimden of ya yine mi buraya geldim falan diye söyleniyorum acaba ondan mı bilemedim çünkü orada ki çalışanlarla aram iyidir
Evet tam da ondan kaynaklı aslında 🎓 Ortamı sevmediğin için bedenin direnç gösteriyor. Mecburiyet duygusu insanı çok yorar. Oradan çıkış ya da dönüşüm planı yapmayı yavaştan düşün bence 💼