Arkadaşlar sizce burada sorun bende mi yoksa işyerinde mi sıkıntı var acaba anlamadım?

Arkadaşlar hepinize merhabalar bizim bir iş yerimiz var aile şirketi ama ben ne zaman iş yerine gitsem oraya girdiğim an sanki üzerime bir ağırlık çöküyor nasıl desem böyle sanki negatif enerji oluyor bugün de böyleyim modum düşük hiçbir şey yapasım yok. Arkadaşlar sizce burada sorun bende mi yoksa iş yerinde mi sıkıntı var acaba anlamadım?

Arkadaşlar sizce burada sorun bende mi yoksa işyerinde mi sıkıntı var acaba anlamadım?
Cevapla