Mühendis olarak ön muhasebe elemanı olarak çalışmak mantıklı mı?

Evimizin yakınında avukatın yanında çalışma teklifi aldım 38-40 bin falan veririm dedi. Annemin evinde kalıyorum. Hiç yoktan iyi mi sizce 6 aydır işsizim yeni mezunum.

Mühendis olarak ön muhasebe elemanı olarak çalışmak mantıklı mı?
Cevapla