Belediyede çöpçü olmak mı yoksa özel sektörde mühendis olmak mı mantıklı?

Mühendislikte emegimin çok oldugu bir yeni mezun olarak belediyede eşek bile olurum. Mühendislik bana sadece dert getirdi avama malzeme ediyor.

Belediyede çöpçü olmak mı yoksa özel sektörde mühendis olmak mı mantıklı?
Cevapla