İş yerinde fiziksel güç yetersizliği ve ekip baskısı nedeniyle istifa etmek zorunda kalmak normal mi?

İş yerinden burada kariyer yapmak istemediğim için istifamı verdim. Müdür vardiya içinde sorunları konuştu direkt. Ben 1.50 boy, 40 kilo olarak diğer arkadaşlara nazaran daha yavaş ve daha zor iş yapıyorum. Güç konusunda bu beni yavaşlatıyor. Müdür bana diğer arkadaşlarının bu konuda şikayetçi olduklarını söyledi. Ben de güç konusundan dolayı onlara göre daha yavaş olduğumu söyleyebilirim ama hiçbir zaman bana verilen işi yapmamazlık ettiğimi söyledim. Müdür de senin sadece iyi huyun mızmızlanmaman dedi. Diğer arkadaşlarımın benim işten çıkmamı istediğini söyledi. Onların benim hakkımda düşüncelerini önemsemiyorum ama işten çıkmamı isteyecek kadar ne yapmış olabilirim
İş yerinde fiziksel güç yetersizliği ve ekip baskısı nedeniyle istifa etmek zorunda kalmak normal mi?
Cevapla