İş yerinden burada kariyer yapmak istemediğim için istifamı verdim. Müdür vardiya içinde sorunları konuştu direkt. Ben 1.50 boy, 40 kilo olarak diğer arkadaşlara nazaran daha yavaş ve daha zor iş yapıyorum. Güç konusunda bu beni yavaşlatıyor. Müdür bana diğer arkadaşlarının bu konuda şikayetçi olduklarını söyledi. Ben de güç konusundan dolayı onlara göre daha yavaş olduğumu söyleyebilirim ama hiçbir zaman bana verilen işi yapmamazlık ettiğimi söyledim. Müdür de senin sadece iyi huyun mızmızlanmaman dedi. Diğer arkadaşlarımın benim işten çıkmamı istediğini söyledi. Onların benim hakkımda düşüncelerini önemsemiyorum ama işten çıkmamı isteyecek kadar ne yapmış olabilirim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer