Eski patronum diplomamin kopyasını ve sertifikami teslim etmedi bu normal bir şey mi?

E-imza ve kaşem vardı, bunları da çok geç teslim etti ruhsat parası ödememek için. Normal bir şey mi teslim etmemesi? Kendisi psikolog değil, psikoteknik yeri açmak için psikolog olmak gerekli. Sorumlu psikolog olarak da benimle ilgili belgeleri açmıştı, sonra yeni gelen psikoloğum belgeleri ve benimkiler bir dosyada duruyordu, sonrası muamma. İstemeye de çekiniyorum, çok sert bir kişi. Sizce diplomamın kopyası onda duruyor mudur, dursa da bir etkisi olur mu ve test kullanımına dair sertifikam

Eski patronum diplomamin kopyasını ve sertifikami teslim etmedi bu normal bir şey mi?
Cevapla