Aile & Toplum Müdürüm iş çıkışı eve bırakmayı teklif etti? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Benden yardım istediği içini eve geç kaldım akşam olduğu için gülerek eve bırakmayı teklif etti sizce iyi niyetlimi Güncellemeler1 yıl Arkadaşlar her şeyi anladım artık adamın niyeti başkaymış Müdürüm iş çıkışı eve bırakmayı teklif etti? Cevapla İş Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
YeYeYeÇıtırÇıtır Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Part time çalıştığım yerde mesaiye kaldığımızda patron bize sürekli evimize bırakırdı. Bence Hemen kötü düşünmemek gerekiyor 1 0 Yorumla
guzelseverim34 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl sizinde aklınız hep belaltına çalışıyor. ne yapsın senin gibi çişliyi. hemen beni zükecek dedin değilmi. iyilik yapmamak lazım senin gibilere 1 11 Yorumla Soran 1 yıl siz erkeklerin beyinleri hep bel altında olduğu için bizde artık alışığız Yorumla guzelseverim34 1 yıl hımm iyi. bıraktı mı peki? Yorumla Soran 1 yıl Kabul etmedim Yorumla guzelseverim34 1 yıl evin nerde? işe uzakmı Yorumla Soran 1 yıl O kadarda değil Yorumla Soran 1 yıl Ayrıca evimin nerede olduğunda bilmiyordu Yorumla guzelseverim34 1 yıl hangi şehirdesin Yorumla Soran 1 yıl Rusya Yorumla guzelseverim34 1 yıl İstanbul'da olsaydın ben götürürdüm seni Yorumla Micate0101 1 yıl Ya normal teklif etmis birsey yok bunda Yorumla guzelseverim34 1 yıl @Micate0101 bence de öyle :) Yorumla
olgunkafa Takip Et Xper 4 Yaş: 42 1 yıl normal bir durum ya erkek kadın farketmez yaparız böyle şeyler 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Erkeklere iyi davranmıyor ama Yorumla olgunkafa 1 yıl sıkıntı o zaman dötü kolla Yorumla
Mahşerin_Yakışıklısı Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 861 cevap paylaştı. Seni iyi şeyler bekliyor. Müdür etin lezzetli yerini biliyor. 0 0 Yorumla
ag1979 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 , eic 84% 1 yıl Üç kez bırakırsa sonra * isteyecek 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Kabul etmedim Yorumla ag1979 1 yıl Vereceksen kabule vermeyeceksin iyi yapm8ssin Yorumla
kimmich09 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 314 cevap paylaştı. Kahve içmeye çağırıcan mı 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yooo Yorumla kimmich09 1 yıl Niye Yorumla
Sakizseda Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Evet o kadar da değil yani 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Kötü bir niyetimi var yani sence Yorumla Sakizseda 1 yıl Hayır be gayet yardımsever bir davranış. Sonuçta ona yardım ettin Yorumla
aful48283 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 99% 1 yıl Başka bir şey olmadıysa evet 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Olmadı Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Aynı iyi yaklaşımı erkek işçiye uygulamıyorsa iyi niyetli diyemem 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Erkeklere köpek gibi davranıyor Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ozaman neticesi ortada, bı insanı iyi ayırt etmenin yolu etrafa olan yaklaşımıdır Yorumla Soran 1 yıl Haklısın Yorumla
Yabangülü21 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Way gidi müdür Yarında kahve içmeye gelebilir 1 1 Yorumla Yabangülü21 1 yıl Müdürün niyeti iyi. Yorumla
ax2akrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl bıraktı mı 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Kabul etmedim Yorumla ax2akrep 1 yıl iyi yapmışsın Yorumla
Ciimeyilnoktakom0 Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Yakında vurur o sana 0 5 Yorumla Soran 1 yıl Nah Yorumla Ciimeyilnoktakom0 1 yıl Sen öyle san. Görürsün Yorumla Soran 1 yıl Yakınlık kurmuyorum Yorumla Ciimeyilnoktakom0 1 yıl O kuracak kistiracak seni Yorumla Ciimeyilnoktakom0 1 yıl Seni eve geç bırakması falan hepsi planlı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Part time çalıştığım yerde mesaiye kaldığımızda patron bize sürekli evimize bırakırdı. Bence Hemen kötü düşünmemek gerekiyor
sizinde aklınız hep belaltına çalışıyor. ne yapsın senin gibi çişliyi. hemen beni zükecek dedin değilmi. iyilik yapmamak lazım senin gibilere
siz erkeklerin beyinleri hep bel altında olduğu için bizde artık alışığız
hımm iyi. bıraktı mı peki?
Kabul etmedim
evin nerde? işe uzakmı
O kadarda değil
Ayrıca evimin nerede olduğunda bilmiyordu
hangi şehirdesin
Rusya
İstanbul'da olsaydın ben götürürdüm seni
Ya normal teklif etmis birsey yok bunda
@Micate0101 bence de öyle :)
normal bir durum ya erkek kadın farketmez yaparız böyle şeyler
Erkeklere iyi davranmıyor ama
sıkıntı o zaman dötü kolla
Seni iyi şeyler bekliyor. Müdür etin lezzetli yerini biliyor.
Üç kez bırakırsa sonra * isteyecek
Kabul etmedim
Vereceksen kabule vermeyeceksin iyi yapm8ssin
Kahve içmeye çağırıcan mı
Yooo
Niye
Evet o kadar da değil yani
Kötü bir niyetimi var yani sence
Hayır be gayet yardımsever bir davranış. Sonuçta ona yardım ettin
Başka bir şey olmadıysa evet
Olmadı
Aynı iyi yaklaşımı erkek işçiye uygulamıyorsa iyi niyetli diyemem
Erkeklere köpek gibi davranıyor
Ozaman neticesi ortada, bı insanı iyi ayırt etmenin yolu etrafa olan yaklaşımıdır
Haklısın
Ben olsam kabul etmem
Way gidi müdür
Yarında kahve içmeye gelebilir
Müdürün niyeti iyi.
bıraktı mı
Kabul etmedim
iyi yapmışsın
Yapması gereken.
Yakında vurur o sana
Nah
Sen öyle san. Görürsün
Yakınlık kurmuyorum
O kuracak kistiracak seni
Seni eve geç bırakması falan hepsi planlı
Evetttr
Seks mi