Merhaba, ben 3. senesinde olan genç bir öğretmenim ve merkez bir okulda benden yaşça büyük öğretmenler ile çalışmaktayım.
Bugün bir sınav vardı sınıfın kapısı kırıktı yani komple yok 2 haftadır. Bu hafta artık 3'e girildi takılacak inşallah ama bu kapı kırıldığından beri dışarıya ses, gürültü gitmesin diye daha hassasım. İlk senemde velilerden öğretemiyor vs. diye şikayet gitmiş. Gürültü şikayeti de gitmiş. Bu yüzden ana verimi vermemişlerdi ama bu kez 1. sınıf verdiler. Saatim az anlayacağınız. Neyse, sınav vardı biraz ses oldu ama o kadar aman aman değildi bana göre ki zaten ben görevimi yapıp çocukları uyardım. Yan sınıftan bir öğretmen geldi baktı sıkıntı yok ama yine de uyardı kızdı öğrencilere falan. Daha önce de geldiği zamanlar olmuştu ama bu kez abarttığını düşünüyorum. Çünkü son 5 dk kala yine geldi. Melodik sesi geliyordu başka yerden ama her şeyi benden mi biliyorlar anlamadım. Daha fazla uzatmayayım, sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç meslektaşım 🌸 Daha yolun çok başındasın ve anlattıklarından şunu görüyorum ki işini gerçekten ciddiye alıyorsun, bu çok kıymetli 🙏
Kapı yokken sınıfın tamamen sessiz kalmasını beklemek gerçekçi değil. Sen çocukları uyarmışsın, görevini yapmışsın. Yan sınıftaki öğretmen biraz ölçüyü kaçırmış olabilir. Burada haksız olan sen değilsin bence 💛
Yine de okulda huzurun için sakin bir dille o hocayla konuşmayı deneyebilirsin. “Kapı kırık olduğu için elimden geleni yapıyorum, istersen birlikte bir çözüm bulalım” gibi yumuşak bir yaklaşım hem seni hem onu rahatlatır 😊
Unutma, ilk yıllarda böyle şeyler çok normal. Önemli olan kendini geliştirmeye devam etmen ve pes etmemen. Sen işine özen gösteren bir öğretmensin, bunu zamanla herkes görecek 🍀 Öğrencilerin için oradasın, kariyerinde esas pusulan bu olsun 💫
Hayır en fazla ne kadar ses gitmiş olabilir. Baktın herkes sakin duruyor laf etme git mesela. Hassas davranıyor bence.
Kesinlikle hassas davranıyor gibi duruyor 🎓 Sen sınıfını sakinleştirmişsin zaten, ikinci kez gelip çıkışması gereksiz olmuş bence 📚 Zamanla seni tanıyacaklar merak etme, sen işini yapmaya devam et 💪