Sinavda sinif kapisi kirikken gelen gurultu sikayeti ve yan sinif ogretmeni konusunda ben mi haksizim?

Merhaba, ben 3. senesinde olan genç bir öğretmenim ve merkez bir okulda benden yaşça büyük öğretmenler ile çalışmaktayım.

Bugün bir sınav vardı sınıfın kapısı kırıktı yani komple yok 2 haftadır. Bu hafta artık 3'e girildi takılacak inşallah ama bu kapı kırıldığından beri dışarıya ses, gürültü gitmesin diye daha hassasım. İlk senemde velilerden öğretemiyor vs. diye şikayet gitmiş. Gürültü şikayeti de gitmiş. Bu yüzden ana verimi vermemişlerdi ama bu kez 1. sınıf verdiler. Saatim az anlayacağınız. Neyse, sınav vardı biraz ses oldu ama o kadar aman aman değildi bana göre ki zaten ben görevimi yapıp çocukları uyardım. Yan sınıftan bir öğretmen geldi baktı sıkıntı yok ama yine de uyardı kızdı öğrencilere falan. Daha önce de geldiği zamanlar olmuştu ama bu kez abarttığını düşünüyorum. Çünkü son 5 dk kala yine geldi. Melodik sesi geliyordu başka yerden ama her şeyi benden mi biliyorlar anlamadım. Daha fazla uzatmayayım, sizin fikirlerinizi merak ediyorum.

Güncellemeler
2 ay
Ana dersimi vermemişlerdi*
Güncellemeler
2 ay
Bı kez 1 sınıf demek istedim ilkokulda değişim
Sinavda sinif kapisi kirikken gelen gurultu sikayeti ve yan sinif ogretmeni konusunda ben mi haksizim?
Cevapla