Güncellemeler
+1 yıl
Ayni soruyu resimle paylastim Üniversite hocalarinin hudutsuz egolariyla nasi bas ediyosunuzz? ↗
Zannedersin Kontun kızıyla konusuyorum danismanim olur kendileri 1 gun boyunca onemli bi soruma cevap alamadigimdan tekrar yazdim sonra yok uslubuna dikkat et , yok emrindeki personel mi sandin. Ne bu simdi, nicin boyleler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sistem hoca olmayı öğretiyor ama insan olmayı öğretemiyorsa demek. Tabi sadece sisteme yüklememek lazım, biraz kendisi de eğitmeli insan kendisini.
Kesinlikle icimi okudun, hepimiz 9 ayligiz insaniz ne bu kendini ustun tutmalar egolar bide arastirma gorevlisi duzgun hoca bile degil
Statü, ego vb şeyler işte
Aynen oyle Üniversite hocalarinin hudutsuz egolariyla nasi bas ediyosunuzz? ↗ uslubum burada bakarmisin ne varmis acaba
Gereksiz bir dil, hemcinsine yapıyor kadınlar böyle daha önce de benzer olaylara tanık olmuştum çevremde
Ne kadar cirkince, insani para statuko ne hallere dusuruyo
Özellikle çocukluk yıllarında ve ergenlik dönemlerinde ailesi ve çevresi tarafından hor görülen, ezilen, fazla dikkate alınmayan insanlar belirli bir statüye ulaşınca böyle olabiliyorlar yani ben öyle olduğunu düşünüyorum en azından.
Kesinlikle babasindan sevgilisinden esinden vs alamadigi ilgiyi sevgiyi sefkati bize catarak bi sekilde ego tatminiyle ortbas etmeye calisiyolar bunun da mutlaka cocukluk ergenlikle ilgisi var eminim boyle eziklerin bize denk gelmesi.. hesaplasan bu kadar olmaz
Saygıyı ve hoşgörüyü içinde barındıramayan insanlara hayatın bazı noktalarında katlanmak zorunda kalıyoruz ne yazık ki. Böyle insanların tez zamanda kendilerini değerlendirmeleri ve erişkinliğe kavuşmalarını dilemekten başka çaremiz yok. 😀
dikkat et o zaman
Üniversite hocalarinin hudutsuz egolariyla nasi bas ediyosunuzz? ↗
hata sende mesajın normal değil bence biraz daha nazik konuş hocalarınla
Yahu ilk mesajimda zaten normald eyazmistim bu 2. Mesajim. Hata falan kabul etmiyorum niyetim ve beklentim ortadayken boyle yapmasi cocuklugunda erkeklerden sevgi. alamayip benle egosunu tatmin etmeye calistigini gosteriyor acik ve net normalde ezigin tekiydi bana patladi
değiştirmeniz gerekecek lafı olmamış oraya ne yapacağını söylüyormuş ya da işini öğretiyormuşsun gibi olmuş uygun değil hocanın senle kişisel problemi vardır mesajına bakmamıştır ya da oralı olmamıştır orasını bilemem
Onceden de degostirmisti ne varki bunda ya sonucya bana zorunlu olan bi durum 2 devamsizligin oldugu derse nasi gireyim ayni anda ondan dedim oyle. Zaten bi ara mesajima gene donmemisti isine geldigi gibi davraniyosa baska is bulsun kendine ne yoruyo bixi
Üslubun iyiyse niye dikkat et desin
KS ye guncelleme gelmis yazdiklarimi paylasamiyom yoksa atardim
Haklisin yani danışman ne oluyor acar misin
Üniversite hocalarinin hudutsuz egolariyla nasi bas ediyosunuzz? ↗
Yok ya snvg
Efendim anlamadim
Adam olmaz bunlardan
Görmezden gel...
Mecbur oyle yapacagimda iyi ki danismanim yoksa surundururdu beni anlamadigim biseyde demedim inan ne bu hassas egosu sanki hakaret ettik
Üniversite hocalarinin hudutsuz egolariyla nasi bas ediyosunuzz? ↗