Puanı yüksek sıralama kötü gelen dostlar napcaksınız?

Mezundum puanim bekledimden iyi geldi ama siralama olarak istedim gibi degil napcami bilmom 3 cu seneyi kaldiramam ailemde kalmami istemiyo desteklemezlerde 3 cu seneyi tercih vercem artik yapcak bisi yok ama muhendjslik istiyodum bilmom napcami
Güncellemeler
+1 yıl
Ben bu durumdaki arkadaslara soru soruyorum dierleri bi zahmet cevap yazmasin alakasiz gorusler yapiyosunuz
Puanı yüksek sıralama kötü gelen dostlar napcaksınız?
Cevapla