Maddi imkansızlıklardan dolayı okumakta zorlanma hakkında ne düşünüyosunuz?

Arkadaşlar ben 2003 doğumluyum corona dönemi maalesef benim 11 ve 12. sınıfıma denk geldi. Çok parlak bir öğrenciydim ilk 500'e bile girebilecek kadar çalışkandım ve derslerim iyiydi sonra corona vurdu. Ve benim tabletim ya da herhangi bir teknolojik aletim yoktu telefonum da kötüydü canlı derslere giremedim. okuldan derslerden geri kaldım. Ailemin dershaneye verecek parası da yoktu. 2 kere mezuna kaldım küçük bir şehirde tıp kazandım sonra bu mezun senelerimde psikolojik olarak çok yıprandım tıpta sınıfta kaldım 1. sınıfta. şimdi 2. sınıfım. Ve hâlâ psikolojim kötü siz olsanız ne yapardınız?

Maddi imkansızlıklardan dolayı okumakta zorlanma hakkında ne düşünüyosunuz?
Cevapla