Çalışmaktan sıkılırsam ne yaparım, işe ve çalışma hayatına ait hissetmezsem ne olacak?

arkadaşlar her yaz işe giriyorum çalışıyorum aslında sonu olduğu için tahammül edemediğim zaman zaten bitecek diyorum ama birkaç sene sonra tamamen bir çalışma hayatım olacak iş bulabilirsem ya sıkılırsam aslında oraya ait olmadığımı hissedersem ne yapacağım
Çalışmaktan sıkılırsam ne yaparım, işe ve çalışma hayatına ait hissetmezsem ne olacak?
Cevapla