Bu işsizlik ne olacak, iş bulamayanlar ve başa çıkma yolları neler?

Arkadaşlar merhaba,

Yeni mezun, az tecrübeli, çok tecrübeli, yaşı genç, orta yaş, yaşı ileri fark etmiyor gerçekten çok işsiz insan var. İşsizlik çeken var mı? Diplomalı, diplomasız, bilgili, bilgisiz fark etmiyor. Yani firmalar neden hiç dönüş yapmıyor kafayı yememek elde değil. 😡

İşsizlik ile nasıl başa çıkıyorsunuz?

Teşekkürler

Bu işsizlik ne olacak, iş bulamayanlar ve başa çıkma yolları neler?
Cevapla