Patronun oğlu ve genel müdürle flört halindeyim, statü farkı yüzünden kendimi yetersiz hissetmem normal mi, siz olsanız ne yapardınız?

Arkadaşlar merhaba 25 yaşında fabrika çalışan gıda mühendisiyim, fabrikanın sahibinin oğlu aynı zamanda fabrikanın genel müdürü, kendisiyle flört gibi bir şeyiz, sürekli çıkışta bir şeyler yapalım falan diyor, 4 tane fabrikaları var ve her fabrikada 600 kişi çalıştırıyorlar, bense durumu normal olan bir ailedenim, kendimi çok yetersiz hissediyorum ne yapmalıyım
Patronun oğlu ve genel müdürle flört halindeyim, statü farkı yüzünden kendimi yetersiz hissetmem normal mi, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla