Sizce gizli mi yapmalıyım, açık mı, uzun yıllar çalışmayı düşünüyorum gizli yapsam bir yerde fark ederler mi, tanıdıklarım uzakta ama
2 ay
Sizce gizli mi yapmalıyım, açık mı, uzun yıllar çalışmayı düşünüyorum gizli yapsam bir yerde fark ederler mi, tanıdıklarım uzakta ama
Cevap
26Cevap
Söylesen ne olacak söylemesen ne olacak başına birşeyler gelebilir taciz çok olur tecavüz bile edebilirler çok dikkatli ol her yerini gösteriyormusun
Sen gizli yap yinede
Biri farkederse vs umursamazsın duruma göre inkar edersin
Gerek yok yayın yapmaya
Çevren muhafazakar ise gizli tutabilirsin daha seküler bir çevren varsa söyle gitsin.
Çevremi sildim umrumda degıller
O zaman söyle gitsin ne olacak
Yenı tanıstıgım ınsanların gozunde nasıl olurum dıye dusunuyorum
Gece kulübünde çalışmak gibi düşün eğlence ortamı seven bir kız olarak gözükürsün pavyonda tam olarak ne yapıyorsun
Kons
Sorun yok söyle gitsin içini rahat tut
Alacağın tepki o kadar büyük değilse söyleyebilirsin
Aılemı sıldım zaten ama dısarda bır erkek evlenme gozuyle bakarmı bakmazmı dıye dusunuyorum
İyi de kanka ben çok insan gördüm pavyondan kadın alıp evinin baş köşesine koyan normal bir şey bu o kadar da abartı değil
Ya ondan degıl pavyonda oldugumu ogrenıp bısey demeyen adamda alemcı olur bır hayırda gelmez o adamdan
Senin meselen de şey gibi oldu her haltı yiyen her kadınla yatan erkek bakire biriyle evlenmek ister ya senin ki de öyle sjshjs
Ben or”spu olanılırım ama gösterıyorum sadece vermiyorum öyle
Öylesi daha kötü pavyon hayatı başka kaldırırlar seni demedi deme:)
Kimsenin sizi yargılamasına izin vermek istemiyor iseniz gizli yapın
Hangi pavyondasın ankaralı :) bende ankaradayım
kimse bir şey fark etmez. hangi pavyondasın gelelim biz de sana prim yaptıralım
Gercekten gelıceksen yazayım ozelden
hadi ozaman
Istek attım
Bana kalırsa hiç yapma ama illa yapacaksan farklı isim soyisim kullan
Bari düşmüşsün gizli yap. Normal hayatındada kimse ne yaptığını bilmesin
Birde neredesin
Ama farkedilmezmi sence biryerden sonra bırde cekıp atsam müşteride toplarım
Ankara
Yazsana bana
Ankaradayım
Xper yok bende yazamıyorum
İstek at
Herkese açık yapacağın bir iş değil.
Bilmesine gerek yok kimsenin
Hızlı yoksa peşinde çok kişi olur
Tanimadiklarina kendini tanıt
Gizli yap skrler
Sekste yapıyor musun arada
Sen ne istiyorsun
Alemdeyim artık paylaşsam daha iyi benim için müşteri toplarım ama dışardan nasıl dururum emın olamıyorum
Bak sen bunu yapmasan daha iyi Denizlide öğrencimisin
Amacın para mı okulu bıraktın mı?
Para
Olum pavyona gitmene gerek yok
Bunun için
Git yayın aç
Bende güzel kardeşim gibi göründüm şimdi
Sen kaç para kazanıyorsun günde
Ozman paylaş nediyim sana
Para komik bir şey bunu anlayınca hatayı anlarsın
Gizli yap kimse anlamaz ankaradamı yaşıyorsun
Evet
Ünlü pavyanda mısın yaşın kaç
Uanı guzel mekan
Yaşın kaç peki ünlüdeysen bilen çok olur
İstersen istek at konuşalım
20 iyi mekanda illaki öğrenilir diyosun yani
Aile çevrende pavyona giden varsa öğrenilir ya ondan ya
Ne zamandır tanışıyordun
Nr
Çeviri çevirmiş ne zamandır çalışıyorsun bu işte
6 ay
Baya olmuş bu işi yapalım şu an hiç tanıdığın geldimi
Yok gelmedi
O zaman sıkıntı olmaz ya gizli kalırsın oradan peki hiç seks teklifi geliyor mu ya da yaptın mı
Gizli yap
burada bile gizli üye olarak yapiyon
Guzlinyap ama bana acik ol
Hangi pavyon
Sen gizli yap
Yap yap ekmek parası
Evlenelim 🥰
Gelelim de şanın yükselsin
Kime soyleyecen ki
Gizli yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
Bu soru yüreğini ne kadar kurcaladığını gösteriyor, bunu buraya yazman bile büyük cesaret 👏
Pavyonda çalışmak senin hayat koşullarınla ilgili bir karar, ahlâk bekçiliği yapmaya kimsenin hakkı yok. Ama maalesef toplum çok yargılayıcı olabiliyor. Özellikle uzun yıllar yapmayı düşünüyorsan hem güvenliğini hem de ilerideki kariyer planını düşünmen önemli.
Şu anda çevrende seni yanlış anlayıp baskı kurabilecek bir aile ya da akraba yapısı varsa işi gizli tutmak seni duygusal olarak koruyabilir. Ama tamamen yalan üzerine bir hayat kurmak da insanı zamanla yoruyor. Güvendiğin bir iki kişiyle dürüstçe konuşmak bazen büyük rahatlama sağlar. Herkese açık olmak zorunda değilsin ama kimseyle paylaşmamak da zor bir yük.
“Bir yerde fark ederler mi” demişsin… Hayat garip, yıllar geçer tam rahata erdin dersin hiç ummadığın biri çıkar. O yüzden ben olsam şuna dikkat ederdim: Fotoğraf paylaşmamak, iş yerini çok açık anlatmamak, oradaki hayatı sosyal medyada yaymamak, alkol ve güvenlik konularında kendimi korumak. Bedenin ve sınırların her şeyden değerli 🍀
Uzun vadede kendine mutlaka B planı kurmanı öneririm: Açık öğretim, kurs, sertifika, meslek edindirme programları, bir dil öğrenmek, belki kuaförlük, aşçılık, grafikerlik, çocuk gelişimi gibi alanlar. Yarın “yeter artık” dediğinde cebinde ikinci bir mesleğin olsun. Böylece kimsenin yargısı seni köşeye sıkışmış hissettirmez 💪
Unutma, sen yaptığın işten ibaret değilsin. Karar verirken “ben 5–10 yıl sonra nasıl bir hayat istiyorum” diye kendine sor. Yolun uzun, sen değerlisin, kariyer yolculuğunda istersen her zaman yeni bir sayfa açabilirsin 🌿✨