İşyerinde gizli kamera var mıdır sizce yoksa gereksiz kuruntu mu yapıyorum?

Eski çalıştığım yer yeni açılmıştı güvenlik kamerası yoktu. Kız arkadaşım birkaç kez ziyarete geldi sarıldık öpüştük falan çok absürt şeyler de olmadı ama patron çok kurnazdı. İşten ayrılalı üç ay oldu şimdi gece gece aklıma takıldı ya orada gizli kamera varsa ve ileride şantaj yaparsa? Ya da ilişkimi bitirmek için kullanırsa bunları

İşyerinde gizli kamera var mıdır sizce yoksa gereksiz kuruntu mu yapıyorum?
Cevapla